Juleønsker - gode forslag modtages!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Svenne

Hej piger,

så er vi allerede blevet spurgt efter ønskesedler til jul.

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om, Arthur ønsker sig, er et legekøkken og en trehjulet cykel.
Han er lige knap 1,5 år.

Lad mig høre, hvad jeres tumlinger ønsker sig til jul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

L.J.L

Svenne skriver:

Hej piger,

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om, Arthur ønsker sig, er et legekøkken og en trehjulet cykel.
Han er lige knap 1,5 år.

Her ønsker han sig junior sengetøj, tøj ( specielt pomp de lux) og han får et værksted af os så dertil ønsker han sig så forskellige dele til eks boremaskine, skruetrækker etc. (det er det der plastik lege noget)

Og så tænker jeg at ønske lidt til hans værelse, en lækker stol, nogle uglepuder og noget.

Anmeld

8. oktober 2011

Svenne

L.J.L skriver:

Her ønsker han sig junior sengetøj, tøj ( specielt pomp de lux) og han får et værksted af os så dertil ønsker han sig så forskellige dele til eks boremaskine, skruetrækker etc. (det er det der plastik lege noget)

Og så tænker jeg at ønske lidt til hans værelse, en lækker stol, nogle uglepuder og noget.

God ide med "værkstedet"! Arthur er også vild med værktøj. Det må vi have med på ønskesedlen..

Anmeld

8. oktober 2011

L.J.L

Svenne skriver:

God ide med "værkstedet"! Arthur er også vild med værktøj. Det må vi have med på ønskesedlen..

Ja vi synes også det er super Og det bedste er at der findes så mange dele man kan købe ved siden af, så der kan være mange ønsker allerede der!

Men ellers hvad med klodser? både lego, plus plus brikker og magic bricks. sidstnævnte har vi herhjemme og de er ret sjove.

han kan også ønske modellervoks?

Anmeld

8. oktober 2011

Svenne

L.J.L skriver:

Ja vi synes også det er super Og det bedste er at der findes så mange dele man kan købe ved siden af, så der kan være mange ønsker allerede der!

Men ellers hvad med klodser? både lego, plus plus brikker og magic bricks. sidstnævnte har vi herhjemme og de er ret sjove.

Dem kender jeg ikke, men søgte lige på dem! Kan det passe, at jeg kan huske dem, fra jeg selv var barn?

De ser sjove ud. De må også på ønskesedlen. Dublo har han allerede masser af!

Problemet er også lidt, at han bare ikke er en legetøjsdreng. Han bruger sine bolde og ting, han kan køre på. Alt andet ligger bare og meget er endnu ubrugt! Han vil hellere lege med vores ting, hvor han så selv finder på at bruge dem til noget andet...

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Hej piger,

Han er lige knap 1,5 år.

Her ønsker Anton sig blandt andet

* Børne lænestol fra JYSK

* Mammut-stol med høj ryg fra IKEA, så han kan sidde ved sofabordet

* Sort politi-scooter med anhænger 

* Thomas Tog til Brio bane 

* Den Store Åh Abe sangbog - han synes, det er SÅ hyggeligt, når vi synger med på CD´en og kigger i sangbog samtidig  

* Postmand Per bilen

* Biler til hans bilrampe/bane

* Legekøkken (har vi købt til ham) 

* Diverse køkkengrej og legemad 

* Xylofon (fra Kids Wood) og andre instrumenter (musik er et hit)

Jeg ved, at mine forældre har købt en masse DUPLO til ham (Bilka havde 40% rabat for ikke så længe siden) - ellers havde han også ønsket det

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

L.J.L skriver:

Kan de bruges fra 1½ år? Anton er nemlig lige knap 17 måneder til jul

Anmeld

8. oktober 2011

Svenne

K&S skriver:

Her ønsker Anton sig blandt andet

* Børne lænestol fra JYSK

* Mammut-stol med høj ryg fra IKEA, så han kan sidde ved sofabordet

* Sort politi-scooter med anhænger 

* Thomas Tog til Brio bane 

* Den Store Åh Abe sangbog - han synes, det er SÅ hyggeligt, når vi synger med på CD´en og kigger i sangbog samtidig  

* Postmand Per bilen

* Biler til hans bilrampe/bane

* Legekøkken (har vi købt til ham) 

* Diverse køkkengrej og legemad 

* Xylofon (fra Kids Wood) og andre instrumenter (musik er et hit)

Jeg ved, at mine forældre har købt en masse DUPLO til ham (Bilka havde 40% rabat for ikke så længe siden) - ellers havde han også ønsket det

Tusind tak for inspiration! Det var vel nok mange gode ting!

Vi var også i Bilka, da de havde 40%, så vi fik købt en masse DUBLO, han får i julegave.

Brio har vi også købt en kasse af - og stolen fra Ikea har han allerede

Musik er også et hit her! Arthur spiller selv klaver - og skifter cd i afspilleren mange gange om dagen

Anmeld

9. oktober 2011

L.J.L

K&S skriver:

Kan de bruges fra 1½ år? Anton er nemlig lige knap 17 måneder til jul

Ja, min søn var 1½ da han fik sine magic bricks

Anmeld

9. oktober 2011

L.J.L

Svenne skriver:

Dem kender jeg ikke, men søgte lige på dem! Kan det passe, at jeg kan huske dem, fra jeg selv var barn?

De ser sjove ud. De må også på ønskesedlen. Dublo har han allerede masser af!

Problemet er også lidt, at han bare ikke er en legetøjsdreng. Han bruger sine bolde og ting, han kan køre på. Alt andet ligger bare og meget er endnu ubrugt! Han vil hellere lege med vores ting, hvor han så selv finder på at bruge dem til noget andet...

Ja magic bricks er fra min lilleput tid af, og jeg er over 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.