Er det meget slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

MorDk

Anonym skriver:

Nej, selvfølgelig ville jeg ikke bryde mig om det! 
Ved jo godt det er "forkert"  Har allerede dårlig samvittighed, og vi har kun udvekslet 5 sms'er eller sådan noget.. 

Så vil jeg mene at du selv har svaret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

MorDk

Anonym skriver:

Synes bare det er rart med en mands mening engang imellem.. Piger holder jo altid med mig :b Og jeg kan ikke rigtig snakke med min kæreste OM min kæreste

Men tak (:

Det er rigtig nok... MEN du kan snakke med din kæreste (hvis du fx. er utilfreds eller lign.) Er sikker på det er bedre at tale om problemerne end at gå til andre og fortælle om problemerne...

Anmeld

9. oktober 2011

MorDk

modesty skriver:

Han skrev frække ting til dig i starten af din og din kærestes forhold. Du stoler ikke på dig selv når du er sammen med ham. Du har været en eks utro med ham.

Come on. Du ved vist godt selv at det ikke er skidesmart, det dér.

Og jo, ovenstående faktorer taget i betragtning synes jeg det er fair nok at din kæreste ikke vil have at du ser ham.

Er altså enig...

Anmeld

9. oktober 2011

MorDk

Anonym skriver:

Tak for svar (:
Ja, vores forhold er desværre noget lort for tiden.. Det er også mest derfor jeg ikke stoler på mig selv :/
Men I har jo allesammen ret.. Skal stoppe kontakten igen!

Tal om det istedet for at gå ud og gøre noget "dumt" som du/I senere vil fortryde! Et forhold skal været bygget på tillid.

Anmeld

9. oktober 2011

Gaia

Er det ikke meningen man skal være bedste venner med sin mand? Jeg har ikke behov for at snakke med andre mænd da min kæreste er min allerbedste ven og den jeg allerhelst vil dele ting med.. tænker at et forhold brude være sådan. Når du nu har brug for en mandeven så vælg dog en anden end en gammel flamme. Hvordan ville du have det hvis din kæreste sagde jeg har brug for en pigeven og surprise det er min x, som forøvrigt sidst vi skrev samme, skrev frække ting til mig som du blev sur over...Synes du skal respekterer din kæreste og lade være med at snakke med x. Nyd istet at du har en dejlig mand som elsker dig og vil dig. Brug ham som din ven

Anmeld

9. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

Har lige brug for at høre jeres mening. 

Har sms'et lidt med en gammel flamme idag - Faktisk min første kærlighed og den første jeg var "sammen" med Hehe
Men jeg HAR en kæreste, og han har også en kæreste.. Vi har begge to børn (han har med en anden end hende han er sammen med nu).. Min kæreste vil IKKE have at jeg har kontakt med ham, da han i starten af vores forhold skrev nogle "frække" ting til mig, og det forstår jeg fuldt ud!
Jeg kunne jo heller aldrig drømme om at mødes med ham, stoler ikke på mig selv, når jeg er sammen med ham  Men jeg SAVNER at have en VEN! En mand som jeg kan snakke med om alt muligt.. Problemet er bare, at jeg ikke "tør" fortælle min kæreste, at jeg har haft kontakt med ham..

Piger, er jeg ude på dybt vand? Eller er det i orden at jeg skriver med ham?  

Undskyld hvis det blev lidt rodet..

Jeg tror du søger accept fra en mand for om de tanker du gør dig er okay i forhold til din kæreste. Du vil gerne have bekræftet fra en anden mand at din kæreste er forkert i de ting han gør/siger. men i det øjeblik du spørger en anden mand om det. åbner du også en mulighed for at denne mand kan vise hvordan man bør gøre og være. Altså er du igang med en flugt istedet for at tage kampen op i dit forhold med din kæreste.

Jeg har rigtig mange drengevenner, men dem bruger jeg til fest, mc snak ogsparring i forhold til arbejdsmæssige problemstillinger.

De bliver aldrig lukket ind i mit intime liv. Der er kun plads til min kæreste og jeg. Det der skal diskuteres derinde er kun af os, og måske det bliver vendt med en veninde.

Det at mine drenge venner er på afstand af vores intime forhold gør også at min kæreste accepterer dem alle og faktisk er blevet super gode venner med dem.

Anmeld

9. oktober 2011

modesty

- skriver:

Altså, min kæreste ved også alt om mig og vi deler alt.Men her hedder det et forhold ikke 'bedste venner'.Jeg har nu en ven fra barndommens tid der er min bedste ven, han er mandlig ja. Og deler meget med ham. Men vi knalder ikke.Der forskellen er. Man kan da sagtens have brug for Mandligt selskab uden det manden/kæresten.Man har vel heller ikke nødvendigvis kun en veninde???Livet må gerne rumme flere mennesker. Skal også passe på med ikke at forsvinde ind i en bobbel.

Helt enig, jeg forstår også godt TS' behov for en mandlig ven. Jeg har to mandevenner og det giver altså et andet perspektiv på tingene. Én af dem har jeg haft sex med et par gange da vi lærte hinanden at kende, for cirka 10 år siden, men min kæreste har absolut ingen problemer med det, og der er INTET i den retning mellem mig og min ven længere.

Anmeld

9. oktober 2011

Muhmi

Jeps... Det er overhovedet ikke i orden... Når din kæreste har bedt dig om at lade være, så synes jeg at du er rigtig tarvelig at du ikke kan holde dig fra din ex..... Jeg ville blive SÅ ked af det hvis min kæreste løj overfor mig omkring det... Tror du også ville blive ked af det hvis din kæreste løj for dig og så/snakkede med hans ex bag din ryg......

Anmeld

9. oktober 2011

maria1988

ja prøv og vend det om en gang og mærk hvordan du ville have det.

jeg har selv prøvet og stå ligesom du gør nu det er ikke sjovt men du skal tænkte på hvad betyder mest for dig din kæreste nu eller ham den anden

jeg tog den kæreste jeg har idag fordi at den anden hade jeg været sammen med og det lykkes ikke og da han ville være venner med mig sagde mig kæreste det er okay men så skal du ikke tror vi er sammen mere og jeg vil heller have min kæreste and jeg ville have ham den anden som ven

man du skal gøre hvad du syns der er rigtigt følg dit hjerte

Anmeld

9. oktober 2011

Gaia

- skriver:

Altså, min kæreste ved også alt om mig og vi deler alt.Men her hedder det et forhold ikke 'bedste venner'.Jeg har nu en ven fra barndommens tid der er min bedste ven, han er mandlig ja. Og deler meget med ham. Men vi knalder ikke.Der forskellen er. Man kan da sagtens have brug for Mandligt selskab uden det manden/kæresten.Man har vel heller ikke nødvendigvis kun en veninde???Livet må gerne rumme flere mennesker. Skal også passe på med ikke at forsvinde ind i en bobbel.

Det har du helt ret i, men synes bare at kæresten må kunne opfylde behovet for en mandelig ven, når denne mandelige ven er x. Så udtrykte mig nok ik klart nok selvf. Kan an have mandelige venner synes bare ikkke man skal have et nært venneforhold til x- kæresten, når denne før har skrevet frække ting til en og når ensnuværende kæreste ikke synes om det. Altså selvf. Skal kæresten ikbestemme hvem man omgåes osv. Men når kæresten som i dette tilfælde har noget at have det i synes jeg man skal respektere det. Ville man i dette tilfælde kunne dele med ens kæreste at man igen skriver sammen med x'en? Eller ville det blive holdt skjult? Hvis det sidste, hvad forhold har man så? Der er som sådan ik noget galt i at have kontakt til x'en, jeg har to af mine på fb. Men synes at i det øjeblik man gør det skjult ellermod den andens vilje, når denne har noget at have det i, at så er det et problem. men helt enig i, at der skal være plads til mange mennesker i ens liv, og hvis bare x' en ikke førhen havde skrevet frækt, så havde jeg heller ikke set det som et problem. Personligt ville jeg dog ik være andet end bekendt med mine x' er både af respekt for min mand men også fordi jeg ikke føler et behov for at have dem i mit liv mere end de er nu dvs. Ude i perifirien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.