Øv bøv bussemand! Mens er kommet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Sørens

Har testdag imorgen men min mens kom igår aftes (et par dråber) og her til morgen var der ingen tvivl....negativ g-test + mens for fuld styrke!!!PIIIIS pardon my french!

Det var så vores 2.inseminationsforsøg! Ved godt der er mange der prøver i hundrede år men nøøøj hvor er jeg ked!!

Nå...3 gang er lykkens gang...er det ikke sådan det er?

Op på hesten, ned til apoteket, købe pergotime og starte forfra!

Hyp hyp! Puha håber jeg ikke får ligeså meget kvalme af dem som sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Putomanen

Øv, det gør bare ondt når det ikke lykkes!!!

Det er klart at det føles som lang tid for jer! Det er hårdt at være i behandling og få hormoner, lige meget om det er 1, 2, 3 eller flere gange.

Jeg håber, at tredje gang er lykkens gang for jer!

Anmeld

8. oktober 2011

Sørens

Tusind tak Ja og når man så oven i købet skal betale en masse penge (man ikke har) så gør det bare situationen endnu værre! Men ja 3.gang...here we come!

Anmeld

8. oktober 2011

Putomanen

Sørens skriver:

Tusind tak Ja og når man så oven i købet skal betale en masse penge (man ikke har) så gør det bare situationen endnu værre! Men ja 3.gang...here we come!

Ja, det påvirker på mange punker, både psykisk, fysisk og økonomisk. Heldivis er jeg medlem af Danmark, så de dækker alle udgifterne til medicin. Det "eneste" vi skal betale er selve forsøget.

Det lyder som om du er ved godt mod, det er altid godt

Forresten, så er det en god ide at citere indlæg, når du besvarer dem. Så får folk nemlig en notifikation om, at du har besvaret deres indlæg  Du citerer ved at klikke på knappen "citer" øverst i højre hjørne af det indlæg, du vil besvare

Anmeld

8. oktober 2011

Sørens

Putomanen skriver:

Ja, det påvirker på mange punker, både psykisk, fysisk og økonomisk. Heldivis er jeg medlem af Danmark, så de dækker alle udgifterne til medicin. Det "eneste" vi skal betale er selve forsøget.

Det lyder som om du er ved godt mod, det er altid godt

Forresten, så er det en god ide at citere indlæg, når du besvarer dem. Så får folk nemlig en notifikation om, at du har besvaret deres indlæg  Du citerer ved at klikke på knappen "citer" øverst i højre hjørne af det indlæg, du vil besvare

Altså hvor smart Tak Sådan er det når man er ny!

Ja jeg er ved ved godt mod, især fodi jeg mentalt har prøvet at forberede mig på at det kan tage nogle gange! tror det værste er tanken om at det er donorsæd og ikke min mands...den er stadig lidt svær at kapere

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth1985

Det gør mig ondt:-( Det er træls,at det skal være så svært at få ønskebarnet! Jeg håber,at 3.gang er lykkens gang:-) Kram

Anmeld

8. oktober 2011

Sørens

Lisbeth1985 skriver:

Det gør mig ondt:-( Det er træls,at det skal være så svært at få ønskebarnet! Jeg håber,at 3.gang er lykkens gang:-) Kram

Tak

Anmeld

8. oktober 2011

Putomanen

Sørens skriver:

Altså hvor smart Tak Sådan er det når man er ny!

Ja jeg er ved ved godt mod, især fodi jeg mentalt har prøvet at forberede mig på at det kan tage nogle gange! tror det værste er tanken om at det er donorsæd og ikke min mands...den er stadig lidt svær at kapere

Jeg kan kun forestille mig hvor svært det må være at erkende, at donorsæd er vejen frem. Men det er nok meget godt at du mentalt er godt forberedt på det hele

Anmeld

8. oktober 2011

Line11

Sørens skriver:

Har testdag imorgen men min mens kom igår aftes (et par dråber) og her til morgen var der ingen tvivl....negativ g-test + mens for fuld styrke!!!PIIIIS pardon my french!

Det var så vores 2.inseminationsforsøg! Ved godt der er mange der prøver i hundrede år men nøøøj hvor er jeg ked!!

Nå...3 gang er lykkens gang...er det ikke sådan det er?

Op på hesten, ned til apoteket, købe pergotime og starte forfra!

Hyp hyp! Puha håber jeg ikke får ligeså meget kvalme af dem som sidst

Årh hvor er det øv!! 

Dét der ordsprog har ofte vist sig at være rigtigt, så den skal nok være der næste gang 

Anmeld

8. oktober 2011

Sørens

Line11 skriver:

Årh hvor er det øv!! 

Dét der ordsprog har ofte vist sig at være rigtigt, så den skal nok være der næste gang 

Åh hvor er det dog skønt med den støtte man kan få herinde fra ligestillede! tak! Ja håber at lykke tilsmiler os 3.gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.