Nældefeber??? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.280 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Koen.

Hej piger

var ved vagtlægen med Lærke(knap 18 mdr) i morges da hun havde skreget det meste af natten pga hoste og feber og fordi hun pludselig i morges havde noget mystisk udslæt på numsen, tissekonen og nu armene og lidt nakken

Han sagde at hun havde en virus i luftvejene og NÆLDEFEBER

Men da jeg så kom hjem ville jeg gerne lige læse mere om det dersens nældefeber og de billeder der er på google ligner SLET IKKE de knopper Lærke har.. De ligner det hun havde i går på den ene arm som er væk i dag, væskefyldte bobler!

Så her er et billede af det hun har nu, det ses bedst i bleområdet, men armene har os nogle og nakken.

Har selv haft skoldkopper for knap 2 år siden og det ligner det slet ikke

kan nældefeber godt se sådan ud, vil jo helst stole på lægen blev bare i tvivl

Tanja, Lærke og krøllen (10+4)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Koen.

tanja. skriver:

Hej piger

var ved vagtlægen med Lærke(knap 18 mdr) i morges da hun havde skreget det meste af natten pga hoste og feber og fordi hun pludselig i morges havde noget mystisk udslæt på numsen, tissekonen og nu armene og lidt nakken

Men da jeg så kom hjem ville jeg gerne lige læse mere om det dersens nældefeber og de billeder der er på google ligner SLET IKKE de knopper Lærke har.. De ligner det hun havde i går på den ene arm som er væk i dag, væskefyldte bobler!

Så her er et billede af det hun har nu, det ses bedst i bleområdet, men armene har os nogle og nakken.

Glemte at skrive at det klør på hende og at hun har 38,1 i feber

Anmeld

8. oktober 2011

M (:

tanja. skriver:

Hej piger

Sådan ser mit nældefeber også ud op til et døgn efter "anfaldet", hvorefter de forsvinder af sig selv (:

Anmeld

8. oktober 2011

Koen.

M (: skriver:

Sådan ser mit nældefeber også ud op til et døgn efter "anfaldet", hvorefter de forsvinder af sig selv (:

okay super tak for svar, så kan jeg være mere rolig Hun havde nemlig noget i går der lignede nældefeber så er det væreste nok ovre

er der noget der er godt for det ikke skal klø sådan? Lader hende render mest muligt med bar rumpe, men så klør hun os bare hul

Anmeld

8. oktober 2011

M (:

tanja. skriver:

okay super tak for svar, så kan jeg være mere rolig Hun havde nemlig noget i går der lignede nældefeber så er det væreste nok ovre

er der noget der er godt for det ikke skal klø sådan? Lader hende render mest muligt med bar rumpe, men så klør hun os bare hul

Jeg bruger Xylocain, hvis det er rigtig slemt. Desværre står der i indlægssedlen, at det ikke bør bruges til børn under to år uden lægens anvisnng.. Ellers er det altid dejligt for kløen at komme i et varmt bad - så måske lillepigen kunne hygge sig i et karbad?

Anmeld

8. oktober 2011

Koen.

M (: skriver:

Jeg bruger Xylocain, hvis det er rigtig slemt. Desværre står der i indlægssedlen, at det ikke bør bruges til børn under to år uden lægens anvisnng.. Ellers er det altid dejligt for kløen at komme i et varmt bad - så måske lillepigen kunne hygge sig i et karbad?

ih et bad, det ville hun elske, pt sover hun heldigvis, men så kan hun få lov at sidde og pjaske når hun vågner

Tusind tak for svar og råd

Anmeld

8. oktober 2011

.....

Nældefeber kan sagtens se sådan ud. Det er noget med at du højst kan få det 3 gange i livet mener jeg

Dengang jeg havde nældefeber lignede det bittesmå myggestik..og så kører nældefeberen rundt på kroppen, så f.eks i de første par timer kan du have knopperne på benene, hvorefter de forsvinder og derefter kommer de frem på armene osv, og ja det klør og er ikke særlig behagelige at se på

Anmeld

8. oktober 2011

Koen.

Strawberry skriver:

Nældefeber kan sagtens se sådan ud. Det er noget med at du højst kan få det 3 gange i livet mener jeg

Dengang jeg havde nældefeber lignede det bittesmå myggestik..og så kører nældefeberen rundt på kroppen, så f.eks i de første par timer kan du have knopperne på benene, hvorefter de forsvinder og derefter kommer de frem på armene osv, og ja det klør og er ikke særlig behagelige at se på

Bitte små myggestik, ja det er faktisk en rigtig god beskrivelse af de knopper hun har på armenen

Tak, havde bare fået de væreste billeder frem via google så blev helt bekymret

Anmeld

8. oktober 2011

.....

tanja. skriver:

Bitte små myggestik, ja det er faktisk en rigtig god beskrivelse af de knopper hun har på armenen

Tak, havde bare fået de væreste billeder frem via google så blev helt bekymret

Hehe, ja google er ikke altid din bedste ven , men selvfølgelig bliver man bekymret hvis man ikke kender til det i forvejen

Heldigvis går det hurtigt over igen

Anmeld

8. oktober 2011

M (:

Strawberry skriver:

Hm, maks tre gange? Det er der vist nogen, der har glemt at fortælle min krop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.