Gammeldags højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.113 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

samantha1986

Jeg kan huske der for et stykke tid siden var et indlæg herinde med det, men kan ikke finde det.

Men er der nogen der ved hvor jeg kan finde en gammeldags højstol. Ikke den i træ.

Men den i plastik eller hvad det er som kan lægges ned hvor det er bord og stol, og vender man den kan den vippe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

ann-kristina

Vi købte en for næsten 7 år siden. Jeg mener det var i ønskebørn eller babysam.  Men jeg mener faktisk at jeg hørte for et par år siden at de ikke laver dem mere

Anmeld

7. oktober 2011

komodo

Mener den hedder hokus pokus, ved ikke om de laver dem mere, men ellers kan de vel skaffes brugt

Anmeld

7. oktober 2011

oerbaek

ann-kristina skriver:

Vi købte en for næsten 7 år siden. Jeg mener det var i ønskebørn eller babysam.  Men jeg mener faktisk at jeg hørte for et par år siden at de ikke laver dem mere

tænker du på hokus pokus stolen??? 

Anmeld

7. oktober 2011

Mi

Sådan nogle har min søster vist to af, hun gik helt amok i højstole en overgang, så nu har hun vist fire  Hun fandt dem vist brugt, ved ikke om hun vil sælge nogle, hun bor i 6800 området, Varde

Anmeld

7. oktober 2011

oerbaek

samantha1986 skriver:

Jeg kan huske der for et stykke tid siden var et indlæg herinde med det, men kan ikke finde det.

Men er der nogen der ved hvor jeg kan finde en gammeldags højstol. Ikke den i træ.

Men den i plastik eller hvad det er som kan lægges ned hvor det er bord og stol, og vender man den kan den vippe.

hvis du tænker på hokus pokus stolen har de den i baby sam 

www.e-page.dk/babysam/2/56

Anmeld

7. oktober 2011

samantha1986

Det var lige præcis hokus pokus stolen havde bare ikke kunne finde den hos babysam på deres hjemmeside, men måske den kun er i katalog.

Tusinde tak alle sammen for hjælpne.

Som det ser ud lige nu vil jeg gerne have den fra helt ny da det andet vi har købt er brugt.

Anmeld

7. oktober 2011

samantha1986

Men synes ikke jeg kan finde dem fra nye af nogen steder

Anmeld

7. oktober 2011

K&S

samantha1986 skriver:

Men synes ikke jeg kan finde dem fra nye af nogen steder

Jeg synes ikke, jeg kan finde den nogen steder på danske netsider, men har fundet den på en svensk side

http://www.littlekidscorner.se/sv/product/3180/Hokus-Pokus-Matstol-Flera-Farger

Men hvis Brio stadig producerer den, er det vel muligt at bestille den hjem til en BabySam eller Ønskebørn?

Anmeld

8. oktober 2011

samantha1986

K&S skriver:

Jeg synes ikke, jeg kan finde den nogen steder på danske netsider, men har fundet den på en svensk side

http://www.littlekidscorner.se/sv/product/3180/Hokus-Pokus-Matstol-Flera-Farger

Men hvis Brio stadig producerer den, er det vel muligt at bestille den hjem til en BabySam eller Ønskebørn?

Ja det er da rigtigt. må jeg lige forhøre mig om når det er vi skal ud og have en.

Og tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.