Nye på holdet i Staff :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har i staff fået 2 nye ansigter på holdet. - Så en præsentation må være på sin plads!

JulieE er blevet køb og salg moderator. Hun tager sig af alt vedr. køb og salg. - Dvs ugyldige opninger, tvister osv. Hun er selv aktiv i køb og salg og har stor erfaring som moderator, andre steder fra. Hun er fornuftig og sød - til at stole på og en jeg er stolt af at have på holdet.

Eirene er blevet CO-redaktør. Hun tager sig af artikler og finder spændende ting I skal se. Hvis I har artikler eller andet, I ønsker at have postet, så henvend jer til hende.
Hun er sød og dygtig - velformuleret og til at stole på. Bestemt også en jeg er stolt af at få på holdet.

Begge skønne kvindemennesker, deltager også så meget de kan i almindeligt moderator-virke. Men har de to specifikke hovedområder, som deres ansvarsområde.

Jeg håber I vil tage godt imod vores udvidelse. Vi gør naturligvis vores bedste for at baby.dk er et dejligt sted at være, med god og spændende debatter.

En liste med hele Staff kan ses HER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Clisolka

Velkommen til de 2 "nye" på staff-holdet 

Anmeld

7. oktober 2011

twinboys

Tillykke til jer og god arbejdslyst

Anmeld

7. oktober 2011

Mca<3

Velkommen   Sjovt at se staff listen , der er moderatorer jeg aldrig har anet var moderatorer   En jeg tillige slet ik anede hvem var .

Anmeld

27. oktober 2011

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Vi har i staff fået 2 nye ansigter på holdet. - Så en præsentation må være på sin plads!

JulieE er blevet køb og salg moderator. Hun tager sig af alt vedr. køb og salg. - Dvs ugyldige opninger, tvister osv. Hun er selv aktiv i køb og salg og har stor erfaring som moderator, andre steder fra. Hun er fornuftig og sød - til at stole på og en jeg er stolt af at have på holdet.

Eirene er blevet CO-redaktør. Hun tager sig af artikler og finder spændende ting I skal se. Hvis I har artikler eller andet, I ønsker at have postet, så henvend jer til hende.
Hun er sød og dygtig - velformuleret og til at stole på. Bestemt også en jeg er stolt af at få på holdet.

Begge skønne kvindemennesker, deltager også så meget de kan i almindeligt moderator-virke. Men har de to specifikke hovedområder, som deres ansvarsområde.

Jeg håber I vil tage godt imod vores udvidelse. Vi gør naturligvis vores bedste for at baby.dk er et dejligt sted at være, med god og spændende debatter.

Er nok bagud, men hvorfor er Henrik her slet ikke mere??

Anmeld

27. oktober 2011

Moderator

StephanieJ skriver:

Er nok bagud, men hvorfor er Henrik her slet ikke mere??

Ja, så er du bagud. Han er her ikke mere. Han tager sig af teknik og jeg tager mig af drift.

Anmeld

27. oktober 2011

Steph_Laurits

Zafir skriver:

Ja, så er du bagud. Han er her ikke mere. Han tager sig af teknik og jeg tager mig af drift.

Nej er godt klar over han ikke er her mere.
Mit spørgsmål var også: Hvorfor?

Anmeld

27. oktober 2011

Moderator

Nej er godt klar over han ikke er her mere.
Mit spørgsmål var også: Hvorfor?

Han har længe gerne ville trække sig tilbage til baggrunden og bruge tid på det han syntes er vigtigt Og jeg ville gerne være ansigt og tage mig af dagligdagen, så vi delte det sådan.

Han brugte alt for meget tid på alle mulige andet end at gøre baby.dk endnu bedre, system mæssigt.

Anmeld

27. oktober 2011

Pige2009

Zafir skriver:

Super  Synes I alle gør et rigtig godt stykke arbejde!

Anmeld

27. oktober 2011

Steph_Laurits

Baagøe skriver:

Super  Synes I alle gør et rigtig godt stykke arbejde!

Enig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.