Mange tror fejlagtigt at følelsen af at blive mor med stor M, kommer ved fødslen, men det gør den altså ikke nødvendigvis.
Når man ikke har prøvet at føde før, eller få barn før, så aner man ikke hvad man går ind til, lige gyldigt om man har passet hundrede børn, og lige gyldigt om man har set ens familie spytte unger ud på samlebånd, så ved man ALDRIG hvad betydningen af at få barn er, før man selv har sat der.
Jeg er heldig, jeg har født uden efterfølgende problemer alle mine gange, og jeg føler mig heldig, fordi jeg har været så heldig at vokse med opgaven, gang efter gang.
men der findes nogen som virkelig ikke befinder sig godt i moderrollen, jeg ved ikke om det er dep. eller om det bare er sådan for nogen.
Jeg vil helst ikke udtale mig omkring en mulig Dep. eftersom jeg aldrig har sat der.
Nu skriver du jo godt nok, det med at have ønsket sig at man aldrig havde sat barnet til verden, men ? er om du virkelig mener det på den måde?
jeg tror ikke helt jeg er med på om det er den her følelse du selv har, eller om det er generelt du snakker?
hvis du selv har følelsen, så tror jeg bestemt du skal tage mod mikkelmusens tilbud, for snak snak snak er den rigtige udvej!
stort knus og god vind i sejlene med det, hvis det er dig selv det handler om.
Anmeld