Rigtig god weekend ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2009

Pia.

Beck skriver:

Jeg er i fuld gang med at flytte...
rykker endeligt derop i morgen, hvor min kollega og hendes mand hjælper mig med at få køleskab, seng og tv op i den nye... dagen idag har jeg brugt på og trække trækvognen læsset med flyttekasser op i den nye lejlighed, og tilbage igen for at læsse på igen... jeg mangler nu kun og pakke soveværelset ned, men det er jeg i fuld gang med, så i aften kan jeg skille møbler ad og smide dem til storskrald...
Så ingen håndbold til mig idag, håber I andre får en super god weekend...

Knus

Du har vist nok at se til... hold op du har travlt.... Rigtig god flytning - er helt misundelig... der er ikke noget så fedt som at få ny bolig og skulle indrette sig...

God fornøjelse...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Tak i lige måde...
Vi skal bare slappe af og blive helt friske igen og nyde nogle gode håndbold kampe...

Lyder skønt med ren afslapning.... - bare nyd det og så håber jeg snart I er helt på toppen igen der hjemme...

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Os rigtig god weekend fra mig.

Idag skal vi selvfølgelig se håndbold og så jeg træt når det slut hi hi det kræver mange krafter og se hi hi. imorgen skal Claus på arbejde Men der er en mellem pause hvor det hele skal tørre og i den pause skal vi så ind og hente vores babylift og shoppe lidt baby tøj.
og vi skal også hente fødekar i morgen og så i biffen om aften.

Søndag skal vi til hvalpetræning hjem bagefter og varme os under dynerne med varm kakao mmm guf.

Knus Diana

Lyder som en dejlig weekend.... .... Nyd den nu, inden man får set sig om er den slut ....

Er han dygtig til hvalpe træningen ?

Anmeld

31. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Lyder som en dejlig weekend.... .... Nyd den nu, inden man får set sig om er den slut ....

Er han dygtig til hvalpe træningen ?

Ja det med at nyde det, de flyver afsted de weekender

Ja og nej han er jo et rigtig lege dyr Han kan godt finde ud af det men han vil hellere grave, æde og lege. og så der flere der tager deres små børn med som så løber rund og leger og det synes jeg er forkert, for der mange hunde der er total børne glade og vil lege med og der er vores en af dem han bliver helt vild når de der børn løber rund og leger.

Men han kan godt det tager bare lidt tid og få hans opmærksomhed og så har han jo så meget energi som han skal af med fordi jeg ikke kan holde ham mere uden og få ond i maven så han kommer ikke ud på de gode ture mere før jeg har født, så det forståeligt nok.

Men vi har meldt ham til et nyt hold i marts der har jeg jo født så har jeg støre mulighed for og træne med ham her hjemme os, og så elsker han bare at gå til hundetræning så vi skal ha meldt os ind i en golden klub der er jo fast komsammen dage hver måned.

Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2009

Fam. Madsen

her hjemme skal der bare plejes ekstra om sønnen da han har fået sig en ordenlig omgang snot

også skal mor her arbejde så det er hvad vores weekend skal gå med

Rigtig god weekend til jer alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.