Sy tips søges :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Ellingsen

Jeg har været så heldig til min fødselsdag at få en symaskine.

Jeg har længe gerne ville sy, men tror ikke jeg har gjort det siden folkeskolen. Så kom endelig med alle jeres gode råd og triks.

Er der et sted på nettet hvor man kan finde mønstre som enten er gratis eller ikke koster en formue?

God weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Dinsen

lure li med i denne tråd.. 

Har nemlig også li været så heldig at få en symaskine 

Anmeld

7. oktober 2011

Mi

Du kan låne bøger med mønstre på biblioteket. Jeg vil forslå dig at købe et mønster fra Minikrea, de er meget simple. Til gengæld er der ingen syvejledning med. Men har du ikke en moster eller veninde som syer, for det er meget nemmere at lære, når man sidder ved siden af en, som kan lærer fra sig.

Anmeld

7. oktober 2011

Mariajny

Ellingsen skriver:

Jeg har været så heldig til min fødselsdag at få en symaskine.

Jeg har længe gerne ville sy, men tror ikke jeg har gjort det siden folkeskolen. Så kom endelig med alle jeres gode råd og triks.

Er der et sted på nettet hvor man kan finde mønstre som enten er gratis eller ikke koster en formue?

God weekend til jer alle

min mor sidder lige her og siger, at du skal klø på. hun har alt hvad hjertet begære..

Hvad skal det være for noget mønster.

Hun siger 10 mønstre for 100 kr hun skal nok tegne så det er til at ligge på stoffet, og en arbejdsbeskrivelse hvis du ønsker dette dog er prisen 200

Anmeld

7. oktober 2011

MorEllen

Jeg foreslår at du kigger på stof og stil sine sider http://www.stofogstil.dk Der er der masser af enkle mønstre og fine stoffer. Hvis du har en stof og stil i nærheden ville jeg tage ut og få noen anbefalinger til hvad du kan begynde med at sy.

På stof og stil sine hjemmesider er der også nogle gratismønstre

Held og lykke!!

Anmeld

7. oktober 2011

Skouboe

Onion har nogle gode mønstre.. og Homemade fra stof2000.

Ellers er der altid biblioteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.