Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Tusind tak .. Ja syns også det er rigtig fint .. Sengetøjet har vi også .. De blå kasser til væggen har vi købt i Bilka ..
Tusind tak .. Ja syns også det er rigtig fint ..
Sengetøjet har vi også ..
De blå kasser til væggen har vi købt i Bilka ..
Det er så flot
Så må jeg lurer i Bilka - er det en vare de altid har - eller mon kun når der er bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A.S. skriver: Tak Vi har købt den i Bilka til ingen penge..
Tak
Vi har købt den i Bilka til ingen penge..
Kan da se jeg skal i Bilka - vil nemlig også gerne have de blå kuber ( kasser ) what ever til væggen
bullerbassen skriver: Kan da se jeg skal i Bilka - vil nemlig også gerne have de blå kuber ( kasser ) what ever til væggen
Ellers kan den købes på deres hjemmeside
bullerbassen skriver: Ej så fint et rigtig prinsesse værelse Syntes nu stadigvæk det ser fint ud stadigvæk
Ej så fint et rigtig prinsesse værelse
Syntes nu stadigvæk det ser fint ud stadigvæk
Mange tak - mht. udseende er det fordi billederne er fra dengang vi lige var færdige
Sådan ser der IKKE ud lige pt.
LIZO skriver: Har i malet de prinsessr på vægen ??
Har i malet de prinsessr på vægen ??
Hehe neej neeej selvom det siges jeg er reet god med pen og pensel - så er det her dog bare et tapet
Vi afventer et til sønnemands værelse pt. med livet under havet
Og mange tak
A.S. skriver: Ellers kan den købes på deres hjemmeside
Ok det viste jeg ikke - må ind og lurer ..
Er helt vild med dem i den blå farve eller grøn måske
cnmigo skriver: Mange tak - mht. udseende er det fordi billederne er fra dengang vi lige var færdige Sådan ser der IKKE ud lige pt.
Hi hi ... ja det kan hurtig ændre sig
undskyld rodet,
men her er lidt billeder af Marcus's værelse
bullerbassen skriver: Det er så flot Så må jeg lurer i Bilka - er det en vare de altid har - eller mon kun når der er bud
Hmm , ved det faktisk ikke .. Men vil tro de har dem for det meste .. De var ikke på tilbud i hvert fald .
cnmigo skriver: Hehe neej neeej selvom det siges jeg er reet god med pen og pensel - så er det her dog bare et tapet Vi afventer et til sønnemands værelse pt. med livet under havet Og mange tak
hvor er det købt.. zoey ville elske det på sit værelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128