Muffins og Pizza snegle lige lidt hjælp plz :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

kimfrit

Hej piger, jeg skal lave nogle muffins idag, som skal serveres i morgen, kan jeg godt putte frosting på idag og lade det stå i køleskabet til i morgen? eller skal jeg vente med at putte frostingen på i morgen?

Hvordan får man pizza sneglene til at forblive sammen?

Lavede en prøve potion i går, men de går fra hinande hele vejen rundt? hvad kan man gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Sommersko

kimfrit skriver:

Hej piger, jeg skal lave nogle muffins idag, som skal serveres i morgen, kan jeg godt putte frosting på idag og lade det stå i køleskabet til i morgen? eller skal jeg vente med at putte frostingen på i morgen?

Hvordan får man pizza sneglene til at forblive sammen?

Lavede en prøve potion i går, men de går fra hinande hele vejen rundt? hvad kan man gøre?

Ja du kan snildt putte frosting på muffins idag, når de skal serveres imorgen, det plejer jeg også altid at gøre dagen før. Hov det minder mig om at jeg skal have lavet 30 muffins + pynte til mandens klasse til på tirsdag...

Vedr pizzasnegle, det problem har jeg aldrig haft, så det kan jeg ikke hjælpe med. Men nu fik jeg jo helt lyst til nogle, plejer at lave dem med philidelphia (staves?) pikant smørest, skinkestrimler + reven ost - mums. Hm ku være jeg skulle lave en bagedag på mandag :-)

Hvilken dejopskrift bruger du, synes jeg har sådan et besvær med at de bliver for tørre og ikke dejlige luftige og bløde...

Anmeld

7. oktober 2011

Dinna88

Noget tyder på at du ikke har nok tomatsause i pizzasneglene? Mine har aldrig problemer med at hænge sammen, men jeg kan aldrig lave dem fine og perfekt, fordi det dumme fyld er OVER ALT når jeg skærer dem ud!

Anmeld

7. oktober 2011

Sommersko

Dinna88 skriver:

Noget tyder på at du ikke har nok tomatsause i pizzasneglene? Mine har aldrig problemer med at hænge sammen, men jeg kan aldrig lave dem fine og perfekt, fordi det dumme fyld er OVER ALT når jeg skærer dem ud!

Hehe, det proplem har jeg også altid - men hey hellere for meget end for lidt fyld

Anmeld

7. oktober 2011

Dinna88

A.S. skriver:

Hehe, det proplem har jeg også altid - men hey hellere for meget end for lidt fyld

Lige præcis! Jeg kyler altid det fyld er er faldet ud op på toppen af dem, inden de kommer i ovnen haha. Jeg laver de GRIMMESTE pizzasnegle - men de smager kanon godt, og der er masser af fyld 

Anmeld

7. oktober 2011

mybaby-girl

Frosting på muffins, det ved jeg ikk ret meget om

Men pizzasneglene, har en opskrift fra bogen Amo bogen 2 - og der er en rigtig god opskrift på pizzasnegle, og der har jeg  ikke det problem

Håber du finder ud af det

Anmeld

7. oktober 2011

kimfrit

Jeg tro mere jeg bruge for meget tomat sovs, for det bliver nemlig ret våde synes jeg nogle der kan sende deres opskrift?

Jeg bruger bare en almindelig bolledej.... :/ er det ikke fint nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.