Hvad må man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Mira0911

liwsmor skriver:

tak det var så lidt .. god bedring med hende

Tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Lilje82

Svarene har du fået, så ville bare øsnke god bedring hende

Anmeld

7. oktober 2011

Moster Lagkage

Mira0911 skriver:

Tak skal du have... 

otri baby er en ny slags snotsuger, man kan købe den på apoteket, den er fantastisk. først lade saltvands dråberne trække lidt/virke lidt, og sug så med otri baby. og så se om sutten kan listes fra hende når hun er faldet i søvn, da hun så vil trække været nemmere gennem munden... altså hvis hun bruger sut..

god bedring.

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Åååh, stakkels lille Lina. God bedring med hende.

Jeg kender én som brugte en næsesuger til hendes lille baby, det virkede vist fint, men kan ikke huske om hun også brugte saltvandsdråber, men kan da ikke forestille mig det skulle kunne gøre noget

Anmeld

7. oktober 2011

Ranarupta

Mira0911 skriver:

Lina har fået sig en lille forkølelsen... Så hver gang hun nyser ryger der lige et ½ kg snot med også... Overdrivelse fremmer forståelsen...! 

Hun sover i liften om natten - Hvis hendes næse bliver alt for stoppet til, så hæver jeg vel bare liften ved hovedet - ligesom det var en seng? 

Saltvandsdråber - Er vel alt for tidligt endnu eller? 

Dorthe - det lyder altså lidt dumt, men prøv at dryppe lidt modermælk i næsen istedet for saltvand.
Det var min SP's forslag. 

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Ranarupta skriver:

Dorthe - det lyder altså lidt dumt, men prøv at dryppe lidt modermælk i næsen istedet for saltvand.
Det var min SP's forslag. 

Ih, hvis jeg ammede og min mælkeproduktion ikke er stoppet med piller, så havde jeg også gjort det... 

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Åååh, stakkels lille Lina. God bedring med hende.

Jeg kender én som brugte en næsesuger til hendes lille baby, det virkede vist fint, men kan ikke huske om hun også brugte saltvandsdråber, men kan da ikke forestille mig det skulle kunne gøre noget

Tusind tak skal du have... 

Okey... Jeg må prøve mig frem... Slet ikke fordi det er så slemt endnu... 

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Moster Lagkage skriver:

otri baby er en ny slags snotsuger, man kan købe den på apoteket, den er fantastisk. først lade saltvands dråberne trække lidt/virke lidt, og sug så med otri baby. og så se om sutten kan listes fra hende når hun er faldet i søvn, da hun så vil trække været nemmere gennem munden... altså hvis hun bruger sut..

god bedring.

Har også en snot suger herhjemme... det er slet ikke så slemt... endnu... Det var mere om man måtte bruge saltvandsdråber så tidligt i deres liv... 

Anmeld

7. oktober 2011

<3

Jep saltvandsdråber og tip du bare liften MEN ikke så meget hun ruller ned i fodenden Og nej helst ikke snotsuger. Den irriterer slimhinden så meget at den bare hæver istedet og lukker for luftvejen istedet for snottet. jeg fortrækker snot som hun kan nyse ud

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Lilje82 skriver:

Svarene har du fået, så ville bare øsnke god bedring hende

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.