Anbefal vanter :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.106 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

BJL2010

Kan I anbefale vanter til en 14 mdr. ? Jeg synes det er lidt svært, tænker at nogle med fingre er dumt, man får da aldrig én finger i hver vante-finger.... Men hvike vanter er gode til de bette???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Valle81

BJL2010 skriver:

Kan I anbefale vanter til en 14 mdr. ? Jeg synes det er lidt svært, tænker at nogle med fingre er dumt, man får da aldrig én finger i hver vante-finger.... Men hvike vanter er gode til de bette???

Jeg har i Bilka købt sådan en tre pak strik vanter som luffer til 29,95, hvor der er snor i der kan komme gennem ærmer og over ryggen.

De er gode til når man lige skal sove eller sidde op i barnevognen:0)

Anmeld

7. oktober 2011

Koen.

BJL2010 skriver:

Vi har sådan nogle tynde strik luffer til nu her hvis det er meget koldt og til vinter har vi tykker luffer fra name it

prøvede dem med fingre på min trold (knap 18 mdr) meeen opgav det var ski for bøvlet

Anmeld

7. oktober 2011

CA

Har nogle lækre uldluffer(fra bilka) til når han skal sove. Når vi kører tur i barnevognen, har vi bomuldslufferne fra h&m og name it til at ligge i barnevognen. De er ok billige(tror det var 15kr), så har nogle sæt til at ligge, så de kan skiftes når de er suttet til. 

Anmeld

7. oktober 2011

BJL2010

Årh ja havde slet ikke tænkt på den her overgangsperiode.... Jeg må have fat i både nogle lidt tyndere og så tykke når det bliver rigtig koldt. Name it - jeg er på sagen 

Anmeld

7. oktober 2011

2babygirls

BJL2010 skriver:

Vi har nogle skin luffer fra H&M og så nogle luffer fra name it til dagplejen hvor de går langt op af armen.

Anmeld

7. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe
BJL2010 skriver:

Ingen fingre handsker, børn skal være ret store for at kunne finde ud af det.

Ingen strikhandsker, da det hurtig bliver koldt hvis de bare bliver lidt våde

Ingen snore i handsken, da barnet kan hænge fast

Vanter der går et stykke op over flyverdragt-ærme er gode.

Gerne med lynlås, da de så er nemme og tage af og på

Gerne vandtæt udvendig og lækker foret indvendig

Vanterne skal kunne vaskes.

Køb min 2 par så du altid har 1 sæt der er ren/tør

Anmeld

7. oktober 2011

BJL2010

merethe skriver:

Ingen fingre handsker, børn skal være ret store for at kunne finde ud af det.

Ingen strikhandsker, da det hurtig bliver koldt hvis de bare bliver lidt våde

Ingen snore i handsken, da barnet kan hænge fast

Vanter der går et stykke op over flyverdragt-ærme er gode.

Gerne med lynlås, da de så er nemme og tage af og på

Gerne vandtæt udvendig og lækker foret indvendig

Vanterne skal kunne vaskes.

Køb min 2 par så du altid har 1 sæt der er ren/tør

Super Lige til råd...takker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.