Jeg fik lov til det.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Mira0911

Lige siden Lina kom til verden, har hun været en værre hyggetrold om natten til ca. kl. 4.30 hver nat...  Hyggeligt det er det hvert fald... 

Så skete der noget ved midnatstid igår... Hun havde lige fået en flaske og "snakkede" helt vildt som hun plejer... 

Da jeg lagde hende i liften gik der ca en ½ time - Så sov hun... For at være på den sikre side, blev jeg lidt oppe endnu, for hun kan godt lide at tage end masse powenaps om aften og natten... 

Det gjorde hun ikke i nat... Så omkring kl. 01.00 kunne jeg ligge mig i sengen og få noget søvn helt frem til kl. 6.00... Aaaah det var nu skønt alligevel at få lov at sove lidt... 

Må se om hun kan gentage succesen i aften igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Den første nat hvor de kære små bare sover Det kan jeg huske jeg ikke gjorde - var sikker på noget var galt, for det plejer han ikke

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Jeanne skriver:

Den første nat hvor de kære små bare sover Det kan jeg huske jeg ikke gjorde - var sikker på noget var galt, for det plejer han ikke

Jeg blev også sådan helt her til morgen da jeg stod op med de andre, at jeg måtte have overhørt hende hvis hun har været vågen i nat.. Farmand har heller ikke hørt hende... Så hun har trængt til at sove... 

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Aaahh, hvor skønt Der er nu ikke noget som at få lov at sove om natten.

Daniel blvier jo 2 år på søndag, og han er først for nylig begyndt at sove igennem. Eller, det håber vi. Han har før "snydt" og sovet igennem i et par uger, for så at vende igen, og vågne om natten, men håbet er jo lysegrønt

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Aaahh, hvor skønt Der er nu ikke noget som at få lov at sove om natten.

Daniel blvier jo 2 år på søndag, og han er først for nylig begyndt at sove igennem. Eller, det håber vi. Han har før "snydt" og sovet igennem i et par uger, for så at vende igen, og vågne om natten, men håbet er jo lysegrønt

Det var rigtig skønt og nød det virkelig også.. Men havde alligevel i baghovedet om jeg havde overhørt hende, hvis hun har været vågen... 

Krydser for at Daniel bliver i denne rytme nu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.