!hjælp symaskine køb hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

anmaj

Jeg vil gerne købe en symaskine der kan sy de småting jeg nu får lyst til, men den skal samtidig også kunne sy i denim /andet kraftigt materiale.

I denne uge har ALDI en SINGER SYMPHONIE II til 699 og har altid hørt at Singer er et godt mærke. men kan ikke finde tests eller læse noget om den på nettet. nogen der kender maskinen eller forgangeren?

HJÆLP HJÆLP inden i eftermiddag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Mi

Jeg aner intet om denne model, men min søster har en billig Singer, og den er ikke fænomenal overhovedet.

Anmeld

7. oktober 2011

anmaj

Mi skriver:

Jeg aner intet om denne model, men min søster har en billig Singer, og den er ikke fænomenal overhovedet.

øv... det var da en trist nyhed..

Anmeld

7. oktober 2011

Mi

anmaj skriver:

øv... det var da en trist nyhed..

Jeg ved jo ikke lige, om det er den de sælger, men det er sådan en som er købt i et supermarked

Anmeld

7. oktober 2011

Carina Hobbyamok

Hej

Min symaskine er en ELNA som har virket upåklagelige ved "overforbrug" i 8 år uden eftersyn eller noget. Jeg ved at Stof og Stil nu fører ELNA mærket (jeg har købt min i en symaskinebutik) og de har en model til nybegyndere, som er meget simpel og kan det meste (den koster vist ca. 1500?). Mit gæt er, at det nok er svært at få en symaskine der kan klare alt uden at prisen følger med. Men min var ikke sådan mega-dyr, jeg tror jeg gav 3000 og jeg kan godt sy i kraftige stoffer såsom jeans, - men husk en special nål til formålet.

Håber det hjalp lidt :-)

Anmeld

7. oktober 2011

anmaj

Carina Hobbyamok skriver:

Hej

Min symaskine er en ELNA som har virket upåklagelige ved "overforbrug" i 8 år uden eftersyn eller noget. Jeg ved at Stof og Stil nu fører ELNA mærket (jeg har købt min i en symaskinebutik) og de har en model til nybegyndere, som er meget simpel og kan det meste (den koster vist ca. 1500?). Mit gæt er, at det nok er svært at få en symaskine der kan klare alt uden at prisen følger med. Men min var ikke sådan mega-dyr, jeg tror jeg gav 3000 og jeg kan godt sy i kraftige stoffer såsom jeans, - men husk en special nål til formålet.

Håber det hjalp lidt :-)

jeg synes også at 1500 er meget, men må nok indse at jeg skal bruge så meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.