Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
årrh nejDet er jeg ked af at høre. Sender et varmt knus afsted til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Det gør mig rigtig hårdt - de varmeste hilsner
Det gør mig rigtig hårdt - de varmeste hilsner
tak
Oliver&Troia <3 skriver: åhhh det gør mig så ondt.... Har selv mistet to gange, men skal selv ha' nr. 3 til november, og bliver så ked af det hver gang jeg ser en har mistet Håber virkelilg i snart er gravid igen...
åhhh det gør mig så ondt.... Har selv mistet to gange, men skal selv ha' nr. 3 til november, og bliver så ked af det hver gang jeg ser en har mistet
Håber virkelilg i snart er gravid igen...
tak okay det var mange gange at miste øv hvor træls men tak håber vi os.
Frk-Lotusblomst skriver: - Det gør mig ondt. Det skære mig så dybt i hjertet hver gang der kommer et indlæg med nogen der har mistet. Store krammer til jer. Jeg håber i hurtigt kommer på hesten igen og at i en dag får jeres ønskede spire!
- Det gør mig ondt. Det skære mig så dybt i hjertet hver gang der kommer et indlæg med nogen der har mistet.
Store krammer til jer. Jeg håber i hurtigt kommer på hesten igen og at i en dag får jeres ønskede spire!
tak det rigtig surt! :-(
camillahej skriver: tak det rigtig surt! :-(
Ja. Det kan ejg forestille mig!
Det er jeg ked af at høre
øvøvøvøv...
ej det er da ikke retfærdigt..I havde da så meget fortjent det..mange herfra..
Æv! Det gør så ondt og det tager tid at komme igennem..... Husk at snakke om det, med din kæreste og med andre... Det hjælper lidt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128