Har I prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Sunflower

Hej Piger.

Længe siden - håber I alle har haft en herlig "sommer".

Jeg skulle starte behandling igen hér efter ferien, men da min mens lod vente på sig, fik jeg en tid til scanning i går. Lægen sagde til mig, at jeg overhovedet ikke var i nærheden af at få mens eller ægløsning så jeg skulle starte på p-piller så der ville komme en blødning her om 3 uger. Hun sagde at min slimhinde kun var 5 mm, så jeg synes det lød rimelig nok, selvom jeg har haft mens smerter de sidste 2-3 uger (men tænkte bare at min krop gør så mange mærkelige ting). Så jeg tog den første p-pille i går aftes. Da jeg så tørrede mig i morges var der lyserødt slim på papiret Sådan starter min mens altid, men jeg slog det egentlig lidt hen da der ikke kom mere. Men nu til aften, er jeg bare begyndt at bløde for fuld styrke - er det ikke underligt når hun sagde at min slimhinde kun var 5mm? Normalt vender de skærmen så jeg selv kan følge med, men denne her gang var den drejet væk fra mig, så jeg aner ikke hvordan det så ud..

Andre der har prøvet det? Hvordan kan man tage så meget fejl? Jeg forstår det ikke. Jeg  håber nogle af jer søde kvinder kan hjælpe

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Lisbeth1985

Velkommen tilbage:-) Jeg håber,at du har nydt pausen?! Min mens har også været total mærkelig og det er helt normalt,så jeg synes ikke,at du skal bekymre dig. Hos mig har provera og p- piller hjulpet:-)

Anmeld

7. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det har jeg prøvet.

Jeg havde pletblødt 1 dag,og da jeg skal på klinikken,for at få ny medicin,scanner de lige,og måler slimhinden til 5mm (min slimhinde er altid 10mm på 12.dagen),og min mens kom 2 timer senere,så det er helt normalt det du er igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.