Piger hjælp mig Meget flovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

jeg står enlig og er meget usikker...

jeg har en søn som nu er over 1 år....

ar det er flovt hvis jeg ser andre baby dreng og snakker med andre med dreng børn... har deres en lille stiv tissamand ind imellem...

men det har min søn aldrig haft er det normalt eller skal jeg være urolig har overvejet at kontakt lægen men ville lige høre jer af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Maise86

Anonym skriver:

jeg står enlig og er meget usikker...

jeg har en søn som nu er over 1 år....

ar det er flovt hvis jeg ser andre baby dreng og snakker med andre med dreng børn... har deres en lille stiv tissamand ind imellem...

men det har min søn aldrig haft er det normalt eller skal jeg være urolig har overvejet at kontakt lægen men ville lige høre jer af

Mon ikke det er meget normlt? Jeg har ikke set min søn have det endnu... Han er snart 10 mdr

Anmeld

6. oktober 2011

Sara.

Vil mene de fleste baby drenge får det...

Min dreng har oftes lige når han er vågnet om morgenen (opdager det hvis bleen kommer af med det samme).

Måske han bare har haft det uden at du har set det? :-)

Men ja jeg har altid også synes det er lidt underligt at snakke om sådan noget... lige indtil jeg en dag med min søn var sammen med min veninde og hendes dreng... og der var bare så stor forskel på deres tissemænd.. så vi fik os lige en snak... hehe

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Mon ikke det er meget normlt? Jeg har ikke set min søn have det endnu... Han er snart 10 mdr

oki rat nok jeg ikke er den eneste der har en dreng der ikke har haft det hvad jeg har set

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Vil mene de fleste baby drenge får det...

Min dreng har oftes lige når han er vågnet om morgenen (opdager det hvis bleen kommer af med det samme).

Måske han bare har haft det uden at du har set det? :-)

Men ja jeg har altid også synes det er lidt underligt at snakke om sådan noget... lige indtil jeg en dag med min søn var sammen med min veninde og hendes dreng... og der var bare så stor forskel på deres tissemænd.. så vi fik os lige en snak... hehe

oki jamen ja jeg syntes slet ikke han har noget der tyder på at han har haft det heller ikke selv om jeg tager hans blee af med det sammen eller om han må gå rundt i bare røv der er slet ikke noget

Anmeld

6. oktober 2011

Sara.

Anonym skriver:

oki jamen ja jeg syntes slet ikke han har noget der tyder på at han har haft det heller ikke selv om jeg tager hans blee af med det sammen eller om han må gå rundt i bare røv der er slet ikke noget

Min søn får det heller ikke når han bare tuller rundt... har kun oplevet det om morgenen.... Men de har jo ble på rigtig meget, så tror det er svært at vide helt 100%?

Men det er sikkert meget forskelligt. Tror ikke der er noget galt med din søn :-) Alle børn er forskelligt, på alle leder og kanter :-)

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Min søn får det heller ikke når han bare tuller rundt... har kun oplevet det om morgenen.... Men de har jo ble på rigtig meget, så tror det er svært at vide helt 100%?

Men det er sikkert meget forskelligt. Tror ikke der er noget galt med din søn :-) Alle børn er forskelligt, på alle leder og kanter :-)

ja du har sikkert rat ... håber bare på det er forde han er meget tidlig med mor ikke må se sådan noget ... håber da den funger som den skal

Anmeld

6. oktober 2011

Sara.

Anonym skriver:

ja du har sikkert rat ... håber bare på det er forde han er meget tidlig med mor ikke må se sådan noget ... håber da den funger som den skal

hi hi ja :-)

hvis du er helt i tvivl kan du jo spørge lægen... enten til en undersøgelse, eller bare ringe ind sådan man ikke står over for dem og måske bliver lidt flov...

du kan jo også skrive til en af eksperterne herinde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.