Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jeg utrolig ked af at høre.... Et stort til dig
Nej, nej, for søren da..! Det gør mig ondt
Har oz været der, det er så hårdt
been there- det er bare så utrolig hårdt.
Stort til jer.
6800 skriver: Ja desværre er det sandt, min lille spire er gået til...var til NF scanning i går, og der var kun en lille spire på 5 millimeter, som svare til ca 5 uger, og der var ikke nogen hjerteaktivitet... de tog så nogle blodprøver, som jeg skulle komme og få svar på i dag for at være helt sikker...men der var ingen tvivl, det var slut.... puhh synes det er hårdt.... i morgen skal jeg så ned og have en udskrabning, puhh det frygter jeg lidt...
Ja desværre er det sandt, min lille spire er gået til...var til NF scanning i går, og der var kun en lille spire på 5 millimeter, som svare til ca 5 uger, og der var ikke nogen hjerteaktivitet...
de tog så nogle blodprøver, som jeg skulle komme og få svar på i dag for at være helt sikker...men der var ingen tvivl, det var slut....
puhh synes det er hårdt....
i morgen skal jeg så ned og have en udskrabning, puhh det frygter jeg lidt...
Jeg føler med dig...stor kram fra mig
Føler virkelig med dig...! Det er bare SÅ hårdt!
STORT kram herfra...
Ej det er jeg super ked af at høre. Det må ikke være sjovt. I må på den igen så i snart kan stå med en lille baby i armene. Håber snart alt bliver dejligt igen
Knus
Stefanie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128