Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er de skønne, og vokser da helt fantastisk hurtigt
I er et par seje forældre Hvor er det dejligt at manden har fået lidt ekstra barsel, I har jo rigeligt at se til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt med en update og godt at vide, at I alle har det godt. De første 4 måneder er de hårdeste, så I har det værste bag jer. Skønne unger. Det bliver sjovt at følge deres opvækst. Alt det bedste til jer alle 5.
hej
hvor er det dejligt at de har det godt
hvor er de dejlige
Nøj! Og jeg der synes det er røv hårdt med en enkelt engang imellem! Tager hatten af for jer! 3 babyer med kolik, det må have været et rent mareridt!
Men nøj hvor er de skønne, så er sikker på det er det hele værd!
Skønt at manden har fået bevilget barsel af kommunen! Det manglede da også bare! Det er jo 3 fuldtidsjob med 3 små poder.
Hold kæft hvor er i seje!!!! Og skønne, skønne unger -må lige holde lidt øje med jer, det er jo vildt spændende når i har 3 lækre bebser
Respekt for jer.... Synes det var fint med to....
Hvad kom de til at hedde??? Sorry hvis det står et sted??
Ihh jeg har vist ikke fået skrevet STORT tillykke med ungerne. Nuuuj hvor er de bare dejlige og fine!!
Jeg kiggede lige igennem dine tråde, og de billeder fra sygehuset... århhh. Jeg kunne kun tænke på hvor utroligt fantastisk det er at du/din krop har skabt 3, TRE, på en gang. Hvor er det bare helt utroligt fantastisk og sejt.
Og hverdagen. Jaaamen altså det må være sååå hårdt. Og vildt utroligt dejligt når de alle er glade og mætte (eller sover det kunne jeg godt sætte meget pris på selvom Richard kun er een).
Jeg glæder mig til at læse en ny update om ungerne!
Tillykke med dem igen! Jeg håber at de alle er kommet 100p over kolikken nu, og bare er glade og tilfredse!
De er nu bare skønne, ihh altså. Lækkert to af dem er blevet raske, det må have givet lidt luft i hverdagen,vis man kan sige det, når det er trillinger.
Hvordan klare du overhovedet hverdagen, ved du for lidt hjælp, men puha, kan du alligevel nå at sove?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128