Afgående slimprop efter termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

_-Kathrine-_

Mussen2 skriver:

Yes, jeg skal krydse fingre fror dig. Jeg kunne ikke styre min nysgerighed, nu hvor du skrev dervar så klamme billeder og derfro googlede jeg billeder af slimprop og se hvad der dukkede op

Jeg kan heldigvis ikke se dit billede :-) hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Frøken J.

Mussen2 skriver:

Yes, jeg skal krydse fingre fror dig. Jeg kunne ikke styre min nysgerighed, nu hvor du skrev dervar så klamme billeder og derfro googlede jeg billeder af slimprop og se hvad der dukkede op

Billedet virker ikke, så jeg ved ikke hvad det er! Hehe Jeg googlede det på engelsk (Mucus plug), og der var SATME nogle nasty nogen mellem

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Tænkte om han måske kunne være interesseret når nu jeg var så begejstret for den dejlige klat der kom ud - meeeen nej :-) uha... Ja, jeg kunne også mærke når der kom mere ud... Føj da....!

Jeg tror egentlig godt Lars kunne have fundet på at sige ja. Han er ret fascineret af sådanne ting

Anmeld

6. oktober 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Me too! Men så forstår jeg nemlig bare ikke den kan gendanne sig når den går tidligt Sådan noget man skulle have spurgt jordemoderen om mens tid var

Jeg hørte også ret meget om denne her slimprop der skulle kunne gendanne sig selv, men det tror jeg simpelthen ikke på.. Jeg oprettede en debat om det engang på en anden baby side, og alle sagde at de havde hørt om det, men INGEN skrev, at de selv havde oplevet det.. Tror nærmere at nogen har troet, at den gik tidligere, men at det bare har været lidt tykt/tyndt udflåd

Anmeld

6. oktober 2011

Filippa & Liva

Frøken J. skriver:

Jamen mine plukveer har faktisk været aftagende, men synes der har været en del i dag. De gør dog ikke ondt, de strammer bare lidt i maven. Så jeg ved ikke helt.. Jeg tror jeg stadig satser på den igangsættelse!

Ja,det er vildt! Også når vi er så langt henne. Hvis man møder en helt nyfødt så tænker man bare.. Wow, de er egentlig store! Og sådan én har man så selv i maven

Ja, det er sgu alligevel ret utroligt når man tænker over det !

hvornår bliver du sat i gang hvis ikke du når at føde inden?

Krydser fingre for at hun snart kommer, NU må det da være tid !

Anmeld

6. oktober 2011

Mussen2

Mussen2 skriver:

I skal da ikke snydes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Jeg hørte også ret meget om denne her slimprop der skulle kunne gendanne sig selv, men det tror jeg simpelthen ikke på.. Jeg oprettede en debat om det engang på en anden baby side, og alle sagde at de havde hørt om det, men INGEN skrev, at de selv havde oplevet det.. Tror nærmere at nogen har troet, at den gik tidligere, men at det bare har været lidt tykt/tyndt udflåd

Det er egentlig en ret plausibel forklaring, nu du siger det. Jeg kan jo kun tale for mig selv, og jeg har tidligere været overbevist om at det var den der gik, men efter det har jeg har oplevet i går og i dag ved jeg godt, at det de andre gange bare var udflåd. Så tror du har ret!

Anmeld

6. oktober 2011

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Jeg tror egentlig godt Lars kunne have fundet på at sige ja. Han er ret fascineret af sådanne ting

Haha... Jamen det er jeg egentlig også, og så troede jeg at Claus måske også kunne tænke sig at se den... Den var jo intet sammenlignet med det han skulle se 4 dage efter, da jordemoderen nærmest tvang hans hoved ned mellem mine ben.... Ej, undskyld :-)

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

Mussen2 skriver:

I skal da ikke snydes

Ahaha! WHAT the fuck er det????

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Haha... Jamen det er jeg egentlig også, og så troede jeg at Claus måske også kunne tænke sig at se den... Den var jo intet sammenlignet med det han skulle se 4 dage efter, da jordemoderen nærmest tvang hans hoved ned mellem mine ben.... Ej, undskyld :-)

Hahaha!! Åh, stakkes mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.