Succes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

camillakrath

Dk Lady skriver:

Hvor er det bare fantastisk.

Jeg kan huske første gang Emily fik grød.. det var hirsegrød og hun spiste det med stor velbehag og det storhitter stadig.

Det var bare en kæmpe stor oplevelse for mig  Så blev jeg endnu engang bekræftet i at hans udvikling er helt som den skal. Det går stille og roligt, men det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Laura.

camillakrath skriver:

Det var bare en kæmpe stor oplevelse for mig  Så blev jeg endnu engang bekræftet i at hans udvikling er helt som den skal. Det går stille og roligt, men det kommer

Hvor er det altså bare dejligt. Kan godt forstå du er stolt !  

Anmeld

6. oktober 2011

camillakrath

Puslingen skriver:

Ih hvor dejligt og STORT
Kan sørme godt forstå du er stolt

Ja det var så kæmpe stort. Og han tager bare alt med et smil og er slet ikke utryg. Er så glad for at han vil spise grød nu - så kan han måske indhente lidt af det han mangler

Men ja - tror da næsten jeg græder den dag han kravler

Anmeld

6. oktober 2011

-Sigrid-

camillakrath skriver:

Ja, men føler mig bare lidt plat, for for andre er det jo en selvfølge. Men vi har bare aldrig kunne regne med hvornår Benjamin har været klar til de forskellige ting, så jeg sad bare helt med tårer i øjnene

Jeg tror det er en sejr for alle når de tager den første mundfuld, og langt de fleste ved at når en for tidlig født gør noget er det ekstra specielt (:

At de kan rulle, spise grød, sidde selv, holde øjenkontakt og alle de ting ER værd at græde over, især hvis de tager én lidt med bukserne nede 

Du er ikke plat, du er en stolt mor, og det burde alle være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.