fiskeretter.. .Opskrifter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

LenaJohansen

Er der nogen af jer der ligger inde med gode velsmagende fiskeopskrifter ? De retter der ikke smager VOLDSOMT meget af fisk... 

Jeg vil meget gerne lære at spise noget mere end bare pangesius

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.. på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

tithi

LenaJohansen skriver:

Er der nogen af jer der ligger inde med gode velsmagende fiskeopskrifter ? De retter der ikke smager VOLDSOMT meget af fisk... 

Jeg kan varmt anbefale følgende den smager super godt og er let at lave.

Hos os putter vi godt nok ikke rejer og hummerhaler i som der står i opskriften, men derimod nogle risnudler hvilket vi synes er rigtig lækkert

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=23568

Anmeld

6. oktober 2011

LenaJohansen

tithi skriver:

Jeg kan varmt anbefale følgende den smager super godt og er let at lave.

Hos os putter vi godt nok ikke rejer og hummerhaler i som der står i opskriften, men derimod nogle risnudler hvilket vi synes er rigtig lækkert

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=23568

uh den ser lækker ud... Den må jeg hellere få afprøvet

Mange tak

Anmeld

6. oktober 2011

tithi

LenaJohansen skriver:

uh den ser lækker ud... Den må jeg hellere få afprøvet

Mange tak

Velbekomme

Anmeld

6. oktober 2011

LenaJohansen

tithi skriver:

Velbekomme

Lige et spørgsmål, der står at der skal vand i, men der står ikk nogen steder hvor meget vand der skal i

Anmeld

6. oktober 2011

lailamik

LenaJohansen skriver:

Jeg har en  

Lidt fiske filet som du krydder efter egen smag, og lægger ned i et af de der "lasagne fade" det skal gerne dække bunden, så kan du evt også skære lidt løg, champiogn og peberfrukt ned og lægge det ovenpå

Mens alt det her skal du have kogt ca. ½ pakke pasta, og så hælde det over fiskene, så skal du hælde lidt mornay sauce over fra arla. ind i ovnen med den i 30 min i 180 grader  

værsgo'  

nem og lækker og smager sleeet ikke af fisk

Anmeld

6. oktober 2011

tithi

LenaJohansen skriver:

Lige et spørgsmål, der står at der skal vand i, men der står ikk nogen steder hvor meget vand der skal i

HEhe det tog også noget tid før jeg så det : de to dåser tomat du bruger - dem fylder du med vand og hælder det i

Anmeld

6. oktober 2011

LenaJohansen

lailamik skriver:

Jeg har en  

Lidt fiske filet som du krydder efter egen smag, og lægger ned i et af de der "lasagne fade" det skal gerne dække bunden, så kan du evt også skære lidt løg, champiogn og peberfrukt ned og lægge det ovenpå

Mens alt det her skal du have kogt ca. ½ pakke pasta, og så hælde det over fiskene, så skal du hælde lidt mornay sauce over fra arla. ind i ovnen med den i 30 min i 180 grader  

værsgo'  

nem og lækker og smager sleeet ikke af fisk

muuuuums lyder os lækkert

den må jeg os lige ha afprøvet

Anmeld

6. oktober 2011

LenaJohansen

tithi skriver:

HEhe det tog også noget tid før jeg så det : de to dåser tomat du bruger - dem fylder du med vand og hælder det i

hihi tak

Anmeld

6. oktober 2011

tithi

tithi skriver:

Det skal så lige sige at hvis du bruger risnudler skal der muligvis lidt ekstra vand til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.