Mini-Chefen (Victor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Mor Christa

Ja, synes det er længe siden jeg har skrevet om min lækre søn (lige med undtagelse af alle de indlæg jeg laver i mødregruppen hehe)
Herhjemme går det fint med Victor. I dag er sidste dag, hvor han er 9 måneder :O Dvs i morgen bliver han et to-cifret månedsantal  .. Eeeej, det går jo bare alt for stærkt.
Barsel slutter om mindre end en måned, og det kan jeg slet ikke overskue. På den ene side glæder jeg mig, men først til Januar hvor jeg skal starte studie.. glæder mig ikke til november - december og det meste af januar, fordi der aner jeg ikke hvad jeg skal Måske håbe på, at jeg kan få et juleassistance-job? bum bum!!!
Nå, tilbage til Victor Han kravler, og har gjort det LÆNGE! han rejsr sig op ad alt, han spiser selv med fingrene (med mindre det er flydende ) han drikker næsten selv af kop, han forstår enkelte ord som "lys, nøgleskab, ko, mor, Victor, far, mormor, stoooore træer" osv. Han kan "pege" på tingene når man spørg hvor de er.. Det er lidt sejt hehe
Han kan også "kravle" på hænder og fødder - sådan så det ikke er knæene han bruger, men fødderne - med rumpen HELT oppe i vejret

Jeg - fortsat - knuselsker ham, den dejlige dreng. Det er vildt at tænke på, at lige om lidt er min liiiille baby 1 år :O Ih altså.
Og hvad mig angår - ja så er jeg super SKRUK!!!! hihi

Billeder slipper I ikke for!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

TbCp

Hvor er han kær

Anmeld

6. oktober 2011

linefun

Han er da bare for skøn - og held og lykke med dit studie

Har forresten en dejlig søn ved samme navn

Anmeld

6. oktober 2011

Mor Christa

TbCp skriver:

Hvor er han kær

hehe, mange tak !!! Jeg synes det også

Anmeld

6. oktober 2011

Mor Christa

linefun skriver:

Han er da bare for skøn - og held og lykke med dit studie

Har forresten en dejlig søn ved samme navn

Mange tak for held-og-lykket
Glæder mig lidt til at komme ud i den virkelige verden, men det skræmmer migf, at jeg skal være væk fra min søn så meget :O
Åh ja, det er et fantastisk navn

Anmeld

6. oktober 2011

linefun

MissChrista skriver:

Mange tak for held-og-lykket
Glæder mig lidt til at komme ud i den virkelige verden, men det skræmmer migf, at jeg skal være væk fra min søn så meget :O
Åh ja, det er et fantastisk navn

Kan jeg godt forstå.. Det skal nok blive godt.. Selvom det bliver hårdt ikke at være så meget sammen med sønnike
Frygter egenlig også lidt den dag, men der er heldigvis længe til...

Det er nemlig et fantastisk navn

Anmeld

6. oktober 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MissChrista skriver:

Ja, synes det er længe siden jeg har skrevet om min lækre søn (lige med undtagelse af alle de indlæg jeg laver i mødregruppen hehe)
Herhjemme går det fint med Victor. I dag er sidste dag, hvor han er 9 måneder :O Dvs i morgen bliver han et to-cifret månedsantal  .. Eeeej, det går jo bare alt for stærkt.
Barsel slutter om mindre end en måned, og det kan jeg slet ikke overskue. På den ene side glæder jeg mig, men først til Januar hvor jeg skal starte studie.. glæder mig ikke til november - december og det meste af januar, fordi der aner jeg ikke hvad jeg skal Måske håbe på, at jeg kan få et juleassistance-job? bum bum!!!
Nå, tilbage til Victor Han kravler, og har gjort det LÆNGE! han rejsr sig op ad alt, han spiser selv med fingrene (med mindre det er flydende ) han drikker næsten selv af kop, han forstår enkelte ord som "lys, nøgleskab, ko, mor, Victor, far, mormor, stoooore træer" osv. Han kan "pege" på tingene når man spørg hvor de er.. Det er lidt sejt hehe
Han kan også "kravle" på hænder og fødder - sådan så det ikke er knæene han bruger, men fødderne - med rumpen HELT oppe i vejret

Jeg - fortsat - knuselsker ham, den dejlige dreng. Det er vildt at tænke på, at lige om lidt er min liiiille baby 1 år :O Ih altså.
Og hvad mig angår - ja så er jeg super SKRUK!!!! hihi

Billeder slipper I ikke for!

Åh , hvor er han dog kær

Anmeld

6. oktober 2011

VNB

årh hvor er han bare skøn!!!

elsker det sidste billede! 

Anmeld

6. oktober 2011

Mor Christa

MarleneOlsen skriver:

Åh , hvor er han dog kær

100000 tak

Anmeld

6. oktober 2011

Mor Christa

VNB skriver:

årh hvor er han bare skøn!!!

elsker det sidste billede! 

hehehe Tak!! Ja det er et godt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.