min datter er bange for latter :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Mutti2

Er der nogen af jer der har oplevet det samme??

Min datter Milla-Victoria er næsten lige blevet 1 år, og de sidste par uger har hun fået en tildens til at græde når folk griner. Det er gråd, som om hun er rædselsslagen Når hende og jeg griner sammen er der ingenting!!! Men hvis jeg eller andre griner (uanset hvem det er) så bliver hun helt ulykkelig, og det gør ofte at folk har svært ved ikke at små-grine når jeg fortæller hvorfor hun er ked af det, hvilket gør det værre

Er der nogen der har oplevet det samme, eller er det kun min lille guldklump der har det sådan??

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få hende til at komme over det. Men jeg forsøger så vidt som muligt at ¨få hende til at grine så meget som muligt når vi er derhjemme, så hun kan høre at det ikke er slemt!!!

Nogen gode råd????

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Loggidut

Ja...det kommer i en bestemt alder...

jeg mener det er noget med at barnet bliver mere bevist omkring følelser, altså, vrede, latter, gråd, o.s.v...

det er kun en periode hun skal igennem, så jeg tror ikke du skal være nervøs omkring det.
tvært i mod er det nok vigtigt du støtter hende gennem den her tid, for jeg tror ikke det er nemt at finde ud af vi voksne, især ikke hvis der sidder en hel flok og pludselig skraldgriner.

jeg ville nok forsøge at google lidt om tigerspring, hvis du har hørt om det...det er helt fantastisk at læse om hvordan vores poder udvikler sig

held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.