hjælp,,hvor blir min su af....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.144 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

eliasogmor

skal starte på udd. på mandag så skal derfor have su i dag..men hvor blir den af?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Lullaby

Min su er kommet så den eneste forklaring jeg kan se er at du har sendt papirene ind for sent. Du kan logge ind på¨min su og se hvor de bliver af

Anmeld

30. januar 2009

eliasogmor

Anja Nørreslet skriver:

Min su er kommet så den eneste forklaring jeg kan se er at du har sendt papirene ind for sent. Du kan logge ind på¨min su og se hvor de bliver af

det er ikke derfor, for søgte for 2 mdr siden....

Anmeld

30. januar 2009

Lise

eliasogmor skriver:

det er ikke derfor, for søgte for 2 mdr siden....

Så må der være noget galt... Der plejer at være ca 14 dages behandlingstid. Jeg selv har aldrig haft problemer med at få min su...

Ring til su-kontoret på dit uddannelsessted.

Anmeld

30. januar 2009

eliasogmor

Lise skriver:

Så må der være noget galt... Der plejer at være ca 14 dages behandlingstid. Jeg selv har aldrig haft problemer med at få min su...

Ring til su-kontoret på dit uddannelsessted.

har jeg gjort.. de kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har fået noget...da jeg er godkendt....men de havde eksamner så det blev ikke i dag.. det er bare ikke godt nok.....

Anmeld

30. januar 2009

Mimic

du er da heldig at du får noget, jeg skulle have flyttet min su fra September til februar, da jeg skal i lønnet praktik, lønnen er bagudbetalt og su betales forud, skolen ringede til mig igår og sagde at de ikke kunne flytte min su alligevel, men jeg ku da være glad for at jeg så i september ville få både su og løn...!!! det hjælper ikke mig noget, jeg kan heller ikke få hjælp på kommunen fordi jeg er under uddannelse, så vi 3 herhjemme skal leve af kærestens løn på 14000 kr der skal betale ALT, husleje osv

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Linda skriver:

du er da heldig at du får noget, jeg skulle have flyttet min su fra September til februar, da jeg skal i lønnet praktik, lønnen er bagudbetalt og su betales forud, skolen ringede til mig igår og sagde at de ikke kunne flytte min su alligevel, men jeg ku da være glad for at jeg så i september ville få både su og løn...!!! det hjælper ikke mig noget, jeg kan heller ikke få hjælp på kommunen fordi jeg er under uddannelse, så vi 3 herhjemme skal leve af kærestens løn på 14000 kr der skal betale ALT, husleje osv

Ja, sådan var det også for mig i august...men det skønne er jo at jeg får dobbelt nu. Jeg havde så ngen mand der tjente penge men måtte låne penge.
Du kan godt få din su nu, men så skal du betale fuld skat af den og det er jo ikke optimalt på nogen måde.
Knus..

Anmeld

30. januar 2009

lonemus

eliasogmor skriver:

skal starte på udd. på mandag så skal derfor have su i dag..men hvor blir den af?????

Er en SU ikke tilbage udbetalt? Så du først skal have den i næste måned??

Nu er det 10 år siden jeg har modtaget SU, men syntes bare ikke jeg fik noget den første måned...eller husker jeg forkert??

Lone

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Er en SU ikke tilbage udbetalt? Så du først skal have den i næste måned??

Nu er det 10 år siden jeg har modtaget SU, men syntes bare ikke jeg fik noget den første måned...eller husker jeg forkert??

Lone

Du husker forkert-smiler

Anmeld

30. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Du husker forkert-smiler

Okay, jamen jeg var heller ikke helt sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.