grød start hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

min søn bliver 4 måneder om 10 dage, er det i orden at starte stille og roligt nu ?

hvordan startet i ? og hvor tit og meget fik jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Janni.

min søn bliver 4 måneder om 10 dage, er det i orden at starte stille og roligt nu ?

hvordan startet i ? og hvor tit og meget fik jeres

Viser han interesse for jeres mad? 

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Viser han interesse for jeres mad? 

det synes jeg.

han havde en periode hvor han sov igennem men nu vågner han hver nat og ska ha mad.

han spiser ca 120 hver 2 time og nogen gange når han er sulten gider han ikk flasken.

han har li haft en periode hvor han bare ikk gad spise.

Anmeld

6. oktober 2011

Janni.

Anonym skriver:

det synes jeg.

han havde en periode hvor han sov igennem men nu vågner han hver nat og ska ha mad.

han spiser ca 120 hver 2 time og nogen gange når han er sulten gider han ikk flasken.

han har li haft en periode hvor han bare ikk gad spise.

Hvad siger din SP?

Jeg begyndte med at give vores dreng grød lidt før de 4 mdr, et par dage før SP kom forbi, netop fordi han var meget interesseret i vores mad. Hvis han udviser interesse for jeres mad, så synes jeg sagtens du kan starte så småt med at give ham små smagsprøver af forskellig grød. 

Jeg fulgte denne opskrifte bog i starten, synes den er rigtig god vejledning.

http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2010.pdf

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Hvad siger din SP?

Jeg begyndte med at give vores dreng grød lidt før de 4 mdr, et par dage før SP kom forbi, netop fordi han var meget interesseret i vores mad. Hvis han udviser interesse for jeres mad, så synes jeg sagtens du kan starte så småt med at give ham små smagsprøver af forskellig grød. 

Jeg fulgte denne opskrifte bog i starten, synes den er rigtig god vejledning.

http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2010.pdf

min sp er på kursus og nu det jo mig der kender ham bedst og der ka vel ikk ske noget ved man starter nu ?

tak for linket

Anmeld

6. oktober 2011

Janni.

min sp er på kursus og nu det jo mig der kender ham bedst og der ka vel ikk ske noget ved man starter nu ?

tak for linket

Helt klart, du kender ham bedst 

Jeg kan heller ikke se der er nogen grund til at du ikke kan starte nu. I starten tilbyder du bare smagsprøver, det gjorde jeg. Det er så sjovt at se de ansigter de kan lave ved de nye oplevelser Og langsomt tager han imod mere og mere, sådan gjorde Silas i hvert fald. Han er min første, så kan kun guide ud fra min erfaring med ham.  

Håber i får en dejlig grød start 

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Helt klart, du kender ham bedst 

Jeg kan heller ikke se der er nogen grund til at du ikke kan starte nu. I starten tilbyder du bare smagsprøver, det gjorde jeg. Det er så sjovt at se de ansigter de kan lave ved de nye oplevelser Og langsomt tager han imod mere og mere, sådan gjorde Silas i hvert fald. Han er min første, så kan kun guide ud fra min erfaring med ham.  

Håber i får en dejlig grød start 

Jeg glæder mig helt

tusind taK for svar. og jo tak

Anmeld

6. oktober 2011

Janni.

Anonym skriver:

Jeg glæder mig helt

tusind taK for svar. og jo tak

Det er så hyggeligt at give grød, men også så uvirkeligt at de pludselig er blevet så store  Hvis du har andre spørgsmål eller mangler et godt råd så kan du evt sende mig en pb, jeg skal nok lade være med at afsløre dig  Ofte så får jeg ikke de fine notfikationer, aner ikke hvorfor 

Forresten så har jeg også dette link som du kan bruge lidt senere når i har fået startet godt ud:

http://www.babykogebogen.dk/

En genial side med gode opskrifter 

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Det er så hyggeligt at give grød, men også så uvirkeligt at de pludselig er blevet så store  Hvis du har andre spørgsmål eller mangler et godt råd så kan du evt sende mig en pb, jeg skal nok lade være med at afsløre dig  Ofte så får jeg ikke de fine notfikationer, aner ikke hvorfor 

Forresten så har jeg også dette link som du kan bruge lidt senere når i har fået startet godt ud:

http://www.babykogebogen.dk/

En genial side med gode opskrifter 

Ja puha ka huske den dag da vi kom hjem fra hp og nu er det tid til grød start, tiden går så stærkt

det ka være jeg skriver en pb hvis jeg har flere spørgsmål, altid dejligt med søde mennesker der vil give råd med på vejen

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

men han har haft problemer med hård mave før så kommer det ikk igen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.