Min knægt er 2,5 år og der er forskellige ting der hitter.
Bl.a. Brio/IKEA/Kids Wood togbane (de 3 kan godt gå sammen). Samt Thomas tog til dette. Det har han faktisk leget med siden sidste jul, da han fik det første del af det - og ja, det hitter stadigvæk. ;-)
Bærbar DVDafspiller - den fik han i sommers/foråret, og han har lært at sætte DVDer i, og sætte den i gang. Den bruger han til at se Kaj & Andrea, Bamse & Kylling, Thomas tog, og alle mulige DVDer på.
Han fik et legekøkken sidste år i julegave - dvs. lidt inden han blev 2. og det skal nok komme til at hitte. Det har hittet i perioder, og lige nu - så funger det igen :-)
Værktøjet er et kæmpehit for tiden - og det larmer når han hamrer ;-) Men han har sådan et lille sæt fra Bosch, hvor der bl.a. er en boremaskine ;-)
Han har også en guitar, som bliver brugt flittigt... og til jul får han et keyboard/DJ ting.
Bilerne bliver brugt indimellem.
Hans staffeli (fra IKEA) bliver også brugt i perioder. Jeg har kun taget kridtet frem, så det er tavledelen som bliver brugt = mindre ting på væggene. ;-)
Til sidst vil jeg nævne et telt han lige har fået - det er ligesom et legehus, bare indendørs.. Den er han rigtigt glad for ;-)
Nå ja og så løbecykel - Wheelyen vil jeg sige at han er for stor til. knægten havde en allerede da han var 9 måneder, og.. ja den har aldrig rigtigt hittet, så jeg tænkte at den var alle pengene værd ;-)
Anmeld