Hoster om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

CamiRon

Hej Piger.

Har lige brug for jeres vurdering her:

Min datter på 2 år hoster meget om natten. Man kan høre at der er slim og hun hoster ofte så meget at hun vågner af det. Det sker mindst en gang om natten  at hun får sådan et hosteanfald. Om dagen kan hun også hoste lidt men ikke så meget og slet ikke i de der lange anfald. Og altså intet andet end hoste, ingen feber, ingenting...

Det har nu stået på i 2-3 uger og jeg har egentlig tænkt at det vel går over. Hun er også snottet, så det hænger vel sammen, men går det over af sig selv? Eller bør lægen lytte på hende? Er begyndt at blive nervøs for noget kold lungebetæandelse eller lignende??

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Bryndis

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Min datter på 2 år hoster meget om natten. Man kan høre at der er slim og hun hoster ofte så meget at hun vågner af det. Det sker mindst en gang om natten  at hun får sådan et hosteanfald. Om dagen kan hun også hoste lidt men ikke så meget og slet ikke i de der lange anfald. Og altså intet andet end hoste, ingen feber, ingenting...

Det har nu stået på i 2-3 uger og jeg har egentlig tænkt at det vel går over. Hun er også snottet, så det hænger vel sammen, men går det over af sig selv? Eller bør lægen lytte på hende? Er begyndt at blive nervøs for noget kold lungebetæandelse eller lignende??

Hvad siger I?

Jeg synes at du skal tage til læge med hende når det har stået på så længe. Min søn hostede også en del om natten og om dagen og jeg troede bare at det vat forkølelse men det var så astma.

Så til lægen med hende for en sikkerheds skyld

Anmeld

6. oktober 2011

CamiRon

Bryndis skriver:

Jeg synes at du skal tage til læge med hende når det har stået på så længe. Min søn hostede også en del om natten og om dagen og jeg troede bare at det vat forkølelse men det var så astma.

Så til lægen med hende for en sikkerheds skyld

Ok, ja det må jeg hellere gøre i morgen så! tak for dit svar. Astma havde jeg slet ikke tænkt på!

Anmeld

6. oktober 2011

klmf

Det lyder ligesom Oliver og han har astmatisk bronkitis - så afsted til lægen med jer

Anmeld

6. oktober 2011

CamiRon

lotchen skriver:

Det lyder ligesom Oliver og han har astmatisk bronkitis - så afsted til lægen med jer

Jeps, vi tager afsted i morgen! Tak for dit svar!

Anmeld

6. oktober 2011

Simon's moar <3

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Hvad siger I?

Simon gør det også, har været ved læge med ham. Lægen sagde, at det er fordi han er forkølet, og så sætter det sig når man ligger ned, og det kommer han til at hoste af. Der var intet at høre på hans lunger.
Simon hoster heller ikke særlig meget i løbet af dagen, men en del når han ligger ned, 

Anmeld

6. oktober 2011

CamiRon

Simon's moar <3 skriver:

Simon gør det også, har været ved læge med ham. Lægen sagde, at det er fordi han er forkølet, og så sætter det sig når man ligger ned, og det kommer han til at hoste af. Der var intet at høre på hans lunger.
Simon hoster heller ikke særlig meget i løbet af dagen, men en del når han ligger ned, 

Ok, jeg håber vi får samme besked!

Anmeld

6. oktober 2011

Simon's moar <3

CamiRon skriver:

Ok, jeg håber vi får samme besked!

ja det kan jeg godt forstå ! Det ville da i hvert fald være træls, hvis det er astma 

Anmeld

6. oktober 2011

Mussen2

lotchen skriver:

>Også min tanke - det oplever vi også herhjemme med min datter og det har været en mild form for asmatisk bronkitis.

Lægen sagde til mig på et tidspunkt, at det er bedre at komme med det, så det ikke sætter sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.