Til jer der laver kort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg vidste ikke lige hvor den skulle ligge, så den kommer lige til at ligge her.

Min søn bliver 1 år til januar, jeg elsker at lave kort selv, men mangler noget inspiration til et 1 års fødselsdagskort, til en dreng.

- Så må jeg se jeres 1 års fødselsdagskort til lidt inspiration? 

På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Benjamins'mor

Slet ingen der laver kort? 

Anmeld

6. oktober 2011

Anette&Sophia

benjamins'mor skriver:

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS521_DSP&OPT=SLT&IKAT=CARDMAKING

prøv at kigge her - der er en masse forskellige fremstillinger, måske der er noget imellem
- ellers laver min mor også kort, men hun er ikke så smart at hun tager billeder af det, selvom jeg har sagt at hun burde gøre det for reklamens skyld

Anmeld

6. oktober 2011

Benjamins'mor

anetteb skriver:

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS521_DSP&OPT=SLT&IKAT=CARDMAKING

prøv at kigge her - der er en masse forskellige fremstillinger, måske der er noget imellem
- ellers laver min mor også kort, men hun er ikke så smart at hun tager billeder af det, selvom jeg har sagt at hun burde gøre det for reklamens skyld

Mange tak! 

Anmeld

6. oktober 2011

Anette&Sophia

benjamins'mor skriver:

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS530R&IDN=4116
der er fx. den her. det kunne da være lidt sjovt med et "baby" motiv eller noget andet barne relateret

Anmeld

6. oktober 2011

Anette&Sophia

benjamins'mor skriver:

Mange tak! 

Så lidt
synes altid panduro har en masse gode ideér indenfor alt kreativt. - man bliver ihvert fald tit fuld af ideér

Anmeld

6. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

Jeg vidste ikke lige hvor den skulle ligge, så den kommer lige til at ligge her.

Min søn bliver 1 år til januar, jeg elsker at lave kort selv, men mangler noget inspiration til et 1 års fødselsdagskort, til en dreng.

- Så må jeg se jeres 1 års fødselsdagskort til lidt inspiration? 

På forhånd tak. 

har du ikk et billed a benjamin og så kopier det på kopi ark og så lave 3d ud a det.. har jeg gjodt et par gange.. der kommer faktisk til og se godt ud

Anmeld

6. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

har du ikk et billed a benjamin og så kopier det på kopi ark og så lave 3d ud a det.. har jeg gjodt et par gange.. der kommer faktisk til og se godt ud

Super idé, tak! 

Anmeld

6. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

Super idé, tak! 

det passer med hvis du kopir 4 ark. og klipper 3 a dem, det bliver en passende størrelse..

Anmeld

6. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

det passer med hvis du kopir 4 ark. og klipper 3 a dem, det bliver en passende størrelse..

Det vil jeg prøve, så må jeg se om jeg kan finde ud af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.