Vinterstøvler hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.965 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Camulla

Er det for tidligt at begynde at give sit barn vinterstøvler med i institution?

Hvornår begynder du at give dit barn dem på? 

Er i tvivl om jeg skal starte idag, så har lige brug for gode råd. Min mand mener at han kommer til at koge i dem, men det øsregner jo... Hmm... Hjælp  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

LinLin

ja det synes jeg helt sikkert det er! det er jo slet ikke "vinter" endnu

har han ikke gummistøvler?

vi har børn der har flyverdragter med allerede; hvad mon de skl have på når det bliver frostvejr??

Anmeld

6. oktober 2011

L.J.L

Camulla skriver:

Er i tvivl om jeg skal starte idag, så har lige brug for gode råd. Min mand mener at han kommer til at koge i dem, men det øsregner jo... Hmm... Hjælp  

Vores søn har fået hans på i vuggestue idag. Så må de skifte deroppe, hvis det bliver for varmt for hans fødder. Vi skal ud og have et par støvler mere til ham, så han har et par at skifte med.

Anmeld

6. oktober 2011

Camulla

He he, hmm.... en der siger det ene og en der siger det andet? Er der ikke flere der vil svare? 

Anmeld

6. oktober 2011

Camulla

DAs mor skriver:

ja det synes jeg helt sikkert det er! det er jo slet ikke "vinter" endnu

har han ikke gummistøvler?

vi har børn der har flyverdragter med allerede; hvad mon de skl have på når det bliver frostvejr??

Nej, det er nok rigtigt. Jo, gummistøvler har han. Og nej, flyverdragt får han slet ikke på endnu. De sagde dog i butikken at de skal i brug i slutningen af oktober måned. Er det ikke tidligt? Ved jeg ikke, måske det er passende?? 

Anmeld

6. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville give gummistøvler på - de er varme nok når det ikke er koldere. Det bliver alt for varmt med vinterstøvler.

Anmeld

6. oktober 2011

Mussen2

Vi bruger alm sko eller gummistøvler og en softshell. Støvlerne er først indkøbt i går og kommer ikke i brug før det er blever koldere.

Anmeld

6. oktober 2011

Løkkemor

Camulla skriver:

Hvad har du selv på? Vinterstøvler eller ???

Nogle gange er man selv en god pejlestang til finde ud af om de skal have mere tøj/sko på.

Jeg ville klart vente med vinterstøvler til det bliver koldere - evt. et par ekstra strømper i gummistøvlen, hvis han har kolde tæer.

Hilsen Louise - der ikke engang har købt vinterstøvler til den bette endnu!

Anmeld

6. oktober 2011

Camulla

Nå, han fik dem på. Jeg havde glemt at tage gummistøvlerne med hjem igår, så de stod i børnehaven. Så har han begge dele der ovre og så må de vælge Kan dog se at andre børn derovre er begyndt at få vinterstøvler med... Ikke så mange, men nogle  

Anmeld

6. oktober 2011

B&J

for vores søn er det alt alt alt for varmt inu han har nemlig meget varmefødder så gummistøvler og sko har han på og hvis det bliver rigtigt koldt har vores dp tykke sokker i pusletasken han kan få på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.