Har brug for opmuntring!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg har virkelig brug for lidt opmuntring. Min kæreste og jeg er for nylig startet op med IUI, dog var det ikke særlig godt med vores første forsøg. Min kærestes sæd lå kun på 1 milion oprenset

Min Kæreste er nu igang med en vitamin kur, drikker ingen kaffe og han er stoppet med at ryge. Nogle som har gode erfaringer med at forbedre sædkvaliteten via vitaminer osv? 

Synes virkelig det er svært at tro på det skal lykkedes os at få et barn i nærmeste fremtid. Dog skal det siges at jeg har været gravid 1 gang (mistede dog tidligt) men det er mig en gåde hvordan jeg kunne blive gravid på naturligvis, når nu sæden er så dårlig, men samtidig er det et håb for os, at vi jo har bevist at vi kan blive gravide.

Håber virkelig på nogle solstråle historier ang. forbedring af sædkvaliteten.

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Putomanen

Jeg kan desværre ikke så mange gode råd til forbedring af sædkvaliteten. Men jeg synes til gengæld ikke at 1 mio. sædceller er helt skidt. Det ville nok godt kunne lykkes på naturlig vis, hvis I blev ved i lang tid nok.

Men nu hvor I får hjælp vil det gå endnu hurtigere, og lægerne kan heldigvis gøre meget i dag for at hjælpe par med at få børn, som har lidt svært ved det selv.

Op med humøret, I skal nok få jeres ønskebebs

Anmeld

5. oktober 2011

baby84

Hej Piger

Jeg har virkelig brug for lidt opmuntring. Min kæreste og jeg er for nylig startet op med IUI, dog var det ikke særlig godt med vores første forsøg. Min kærestes sæd lå kun på 1 milion oprenset

Min Kæreste er nu igang med en vitamin kur, drikker ingen kaffe og han er stoppet med at ryge. Nogle som har gode erfaringer med at forbedre sædkvaliteten via vitaminer osv? 

Synes virkelig det er svært at tro på det skal lykkedes os at få et barn i nærmeste fremtid. Dog skal det siges at jeg har været gravid 1 gang (mistede dog tidligt) men det er mig en gåde hvordan jeg kunne blive gravid på naturligvis, når nu sæden er så dårlig, men samtidig er det et håb for os, at vi jo har bevist at vi kan blive gravide.

Håber virkelig på nogle solstråle historier ang. forbedring af sædkvaliteten.

Knus fra mig

Min mand havde ved første prøve 10-100 stk.

Vi kom i behandling med icsi og han spiste fiskeolie, d-vitamin og bio-selen +zink (pharma nord)eller vitaminpille alm.Han stoppede også med at ryge, skar alkohol og kaffe væk.

Næste to prøver havde han 500.000 og 800.000 oprenset.

Men det gode er han nu 1/2 år senere har lykkes med at gøre mig naturligt gravid. Dette tyder enten på mega held eller på at sædkvaliteten er blevet endnu bedre siden sidste prøve. tror den kan svinge meget.

Pointen er, at hvis min mand kan gå fra næsten ingen til næsten en mill hvad kan der så ikke ske, hvis din starter på en mill Der er altid håb selv når det ser mørkest ud.

Anmeld

5. oktober 2011

LISBETH:-)

Min mand forbedrede hans ved og spise zink piller.

Har din mand haft feber indenfor 6 mdr inden i havde forsøget? For det kan være med til at sænke sædkvaliteten gevaldigt!

Hilsen Lisbeth med 11 x IUI forsøg og 5 spontane aborter, men som alligevel har fået 2 dejlige piger!

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ihh tak baby84, det var lige en historie som din jeg søgte, tak og et stort tillykke med graviditeten, det er fantastisk, håber snart det bliver mig

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for dit svar Lisbeth2910. Min Kæreste har ikke umildtbart haft feber fornyligt, dog var han meget syg i februar med meget højt infektionstal, men det er 7 måneder før IUI, så mon det kan have en indvirkning.

Og hold da op sikke mange forsøg du har bag dig, hvordan har du holdt humøret oppe gennem behandlingerne? Skønt du har fået to piger

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Takker for dit svar Putomanen. Selvfølgelig kunne det være værre end 1 millionen, men det er trods alt ikke så godt iforhold til IUI behandlinger. men vi håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.