Hej Piger
Jeg har virkelig brug for lidt opmuntring. Min kæreste og jeg er for nylig startet op med IUI, dog var det ikke særlig godt med vores første forsøg. Min kærestes sæd lå kun på 1 milion oprenset
Min Kæreste er nu igang med en vitamin kur, drikker ingen kaffe og han er stoppet med at ryge. Nogle som har gode erfaringer med at forbedre sædkvaliteten via vitaminer osv?
Synes virkelig det er svært at tro på det skal lykkedes os at få et barn i nærmeste fremtid. Dog skal det siges at jeg har været gravid 1 gang (mistede dog tidligt) men det er mig en gåde hvordan jeg kunne blive gravid på naturligvis, når nu sæden er så dårlig, men samtidig er det et håb for os, at vi jo har bevist at vi kan blive gravide.
Håber virkelig på nogle solstråle historier ang. forbedring af sædkvaliteten.
Knus fra mig
Min mand havde ved første prøve 10-100 stk.
Vi kom i behandling med icsi og han spiste fiskeolie, d-vitamin og bio-selen +zink (pharma nord)eller vitaminpille alm.Han stoppede også med at ryge, skar alkohol og kaffe væk.
Næste to prøver havde han 500.000 og 800.000 oprenset.
Men det gode er han nu 1/2 år senere har lykkes med at gøre mig naturligt gravid. Dette tyder enten på mega held eller på at sædkvaliteten er blevet endnu bedre siden sidste prøve. tror den kan svinge meget.
Pointen er, at hvis min mand kan gå fra næsten ingen til næsten en mill hvad kan der så ikke ske, hvis din starter på en mill
Der er altid håb selv når det ser mørkest ud.

Anmeld