Nygift - og igang igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

os2

Er lige blevet gift - har haft det skønneste vejr i lørdags - alt bare så dejligt - og nu er vi så igang igen - denne gang vores sidste forsøg i icsi - krydser fingre - og håber så meget at det vil lykkes for os...glæder mig til at følge jer igen - efter vores pause herfra. Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Er lige blevet gift - har haft det skønneste vejr i lørdags - alt bare så dejligt - og nu er vi så igang igen - denne gang vores sidste forsøg i icsi - krydser fingre - og håber så meget at det vil lykkes for os...glæder mig til at følge jer igen - efter vores pause herfra. Knus.

Hej søde!

Velkommen tilbage Og tillykke med jeres nye status som ægtefolk

Jeg  alt hvad jeg kan for, at jeres sidste forsøg resulterer i en lille bebs

og  fra Lisbeth

Anmeld

5. oktober 2011

os2

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Velkommen tilbage Og tillykke med jeres nye status som ægtefolk

Jeg  alt hvad jeg kan for, at jeres sidste forsøg resulterer i en lille bebs

og  fra Lisbeth

Hejsa - hvordan går det hos jer ? Jeg har ikke været på længe, da den har stået på bryllupsplanlægning og vi har holdt pause fra PB.

Anmeld

5. oktober 2011

Line11

os2 skriver:

Stort tillykke med brylluppet, og alt muligt held og lykke! 

Anmeld

5. oktober 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Hejsa - hvordan går det hos jer ? Jeg har ikke været på længe, da den har stået på bryllupsplanlægning og vi har holdt pause fra PB.

Vi var igennem vores andet forsøg for et par måneder siden. Det endte ikke særlig godt,da der ikke var æg til oplægning 

Men vi er heldigvis allerede igang igen og nu  vi for et bedre resultat denne gang

Anmeld

5. oktober 2011

os2

Line11 skriver:

Stort tillykke med brylluppet, og alt muligt held og lykke! 

Tak for det og held og lykke til dig med rugningen

Anmeld

5. oktober 2011

os2

Lisbeth1985 skriver:

Vi var igennem vores andet forsøg for et par måneder siden. Det endte ikke særlig godt,da der ikke var æg til oplægning 

Men vi er heldigvis allerede igang igen og nu  vi for et bedre resultat denne gang

Uha, håber for jer den snart er der - det er virkelig hårdt at være gennem behandlingen - jeg er glad for at være igang igen, men må sige jeg samtidig er lidt urolig - især da det er sidste forsøg og fordi vi jo har haft så mange skuffelser tidligere...men humøret er højt nu, så det håber vi kan gøre udslaget for en positiv test denne gang

Anmeld

5. oktober 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Uha, håber for jer den snart er der - det er virkelig hårdt at være gennem behandlingen - jeg er glad for at være igang igen, men må sige jeg samtidig er lidt urolig - især da det er sidste forsøg og fordi vi jo har haft så mange skuffelser tidligere...men humøret er højt nu, så det håber vi kan gøre udslaget for en positiv test denne gang

Det kan jeg godt forstå. Jeg er også vildt nervøs for, at det ikke lykkes denne gang

Men selvfølgelig gør det det: Vi skal have den positive test inden året er omme

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Tillykke med brylluppet!

Jeg håber, at "sidste" gang er lykkens gang. Men det passer jo også perfekt at det lykkes denne gang, når det er sidste gang

Anmeld

6. oktober 2011

Nessie

Tillykke med brylluppet

Jeg er sikker på at en pause har været godt for jer, så det skal nok lykkes denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.