Oktober testliste fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

christinak

Kay skriver:

Line11: 1. ICSI forsøg, 1. barn. Testdag d. 10.10.11    BIO, suk

Anonym82: 1. forsøg, hormonbehandling, 2. barn. testdag d. 10.10.11   POSITIV

Putomanen: 1. ICSI forsøg 1. barn Testdag d. 19.10.11

Lisbeth1985: 3. IVF/ICSI, 1.barn, testdag d.27.10.11

Synes du skal skrive dig på igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Kay

christinak skriver:

er jeg blevet og tror jeg smutter i sneg... for er total nertagen og tudefjæs i dag... smutter ind og putter med kæresten...

Anmeld

17. oktober 2011

christinak

Kay skriver:

er jeg blevet og tror jeg smutter i sneg... for er total nertagen og tudefjæs i dag... smutter ind og putter med kæresten...

Kender det alt for godt en go film og varm kakao hjælper også på humøret

Anmeld

17. oktober 2011

Lisbeth1985

Kay skriver:

forstår udemærket hvad du mener... sys også men bliver total øv af alle de negative... og er nok også en smule nertagen her disse dage...

Det er jeg også

Jeg har lavet en ny listen, som du kan se Det var ikke ment på en ond måde, så jeg håber virkelig, at du kan se, hvad jeg mener?!

For mig er testlisten bare et sted, hvor man kan samle lidt håb, da der jo for det meste er en positiv eller to Og det bliver bare lidt ødelagt, når du har 4-5 testdage på en måned, da du jo umuligt har en reel graviditetschance ved dem alle..

Anmeld

17. oktober 2011

Putomanen

Kay skriver:

Jeg synes at du skal ændre din dato, når du får en ny testdag, så du fremgår 1 enkelt gang på listen, men vi stadig kan følge med i de forskellige testdage. Så bliver listen ikke fyldt med så negative resultater samtidig med, at vi kan følge med i, hvordan det går med dig 

Anmeld

18. oktober 2011

Kay

Lisbeth1985 skriver:

Det er jeg også

Jeg har lavet en ny listen, som du kan se Det var ikke ment på en ond måde, så jeg håber virkelig, at du kan se, hvad jeg mener?!

For mig er testlisten bare et sted, hvor man kan samle lidt håb, da der jo for det meste er en positiv eller to Og det bliver bare lidt ødelagt, når du har 4-5 testdage på en måned, da du jo umuligt har en reel graviditetschance ved dem alle..

det er da bare det vi gør

sys sgu det her tager lidt hårde på mig end forventet... vi valgte at prøve metformin først bla. fordi jeg ved fra alle jer dejlige kvinder at det med de hormoner er pisse hårdt...

men sys sgu det her hvor jeg ikke ved hvornår chancen er der... eller om den overhoved er der... men stadig skal spise de piller der giver mega mange bivirkninger er hårdere end jeg havde regnet med... nok endnu mere fordi jeg har 4 gravide kollegaer...

hader at skulle teste hele tiden og få alle de negative... så kan godt forstå i heller ik sys de er sjove at havde stående...

Anmeld

18. oktober 2011

Kay

Putomanen skriver:

Jeg synes at du skal ændre din dato, når du får en ny testdag, så du fremgår 1 enkelt gang på listen, men vi stadig kan følge med i de forskellige testdage. Så bliver listen ikke fyldt med så negative resultater samtidig med, at vi kan følge med i, hvordan det går med dig 

se mit svar oven for

Anmeld

18. oktober 2011

Lisbeth1985

Kay skriver:

det er da bare det vi gør

sys sgu det her tager lidt hårde på mig end forventet... vi valgte at prøve metformin først bla. fordi jeg ved fra alle jer dejlige kvinder at det med de hormoner er pisse hårdt...

men sys sgu det her hvor jeg ikke ved hvornår chancen er der... eller om den overhoved er der... men stadig skal spise de piller der giver mega mange bivirkninger er hårdere end jeg havde regnet med... nok endnu mere fordi jeg har 4 gravide kollegaer...

hader at skulle teste hele tiden og få alle de negative... så kan godt forstå i heller ik sys de er sjove at havde stående...

Jeg  for, at det snart lykkes for jer

Anmeld

18. oktober 2011

Sørens

christinak skriver:

Har jeg gjort det rigtigt?

ine11: 1. ICSI forsøg, 1. barn. Testdag d. 10.10.11    BIO, suk 

Anonym82: 1. forsøg, hormonbehandling, 2. barn. testdag d. 10.10.11    POSITIV

Sørens : 3 IUI forsøg, 1.barn, testdag d.9.10.11

Anmeld

18. oktober 2011

Putomanen

Sørens skriver:

Har jeg gjort det rigtigt?

ine11: 1. ICSI forsøg, 1. barn. Testdag d. 10.10.11    BIO, suk 

Du glemte en enkelt person, men det er også svært med alt den skriven frem og tilbage  Og så plejer man at skrive sig på i forhold til testdagen. Jeg kan se at din testdag var tidligere på måneden. Skal det først være i næste måned, eller har du allerede svaret på forsøget?

Line11: 1. ICSI forsøg, 1. barn. Testdag d. 10.10.11    BIO, suk 

Kay: Metformin, manglende cyklus, 1. barn, Testdag d. 22.10.11 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.