Min kæreste og jeg har et rigtig godt forhold.. Og vi prøver at lave så mange ting sammen som kærester som det nu er muligt med en 2 årig 
MEN så snart min kæreste skal til fest eller i byen så stoler jeg bare ikke på ham.. Han har aldrig været mig utro, men kan godt lide at snakke med andre piger.. Jeg kan bare ikke have det, jeg bliver så jaloux, og vil helst vide hvor han er hele tiden..
Jeg ved ikke hvorfor, men bliver bare så mistænksom hver gang.. I fredags var vi så til fest hvor han begyndte om eftermiddagen og jeg kom om aftenen.. Han står så og snakker med en pige, som han så åbenbart har snakket med hele dagen.. Det burde der jo ikke være noget forkert i, men bliver bare så sur.. For hvorfor skal han snakke med piger hele tiden, når han har mig??
Han siger hver gang at han har en kæreste og et barn, men alligevel bliver jeg bare så sur og jaloux..
Ved ikke hvad jeg skal gøre for at lade være, kan bare ikke lade være.. Og det er begyndt at ødelægge vores forhold lidt efter lidt..
Jeg tjekker hans mobil og facebook, også når han ikke ved det, og der er aldrig noget at finde, der har aldrig været noget, andet end han er høflig og snakker med andre piger...
Hader mig selv for det, for ved ikke hvad jeg skal gøre, men kan bare ikke lade være..
Nogle gode råd, så forholdet til min drømmemand ikke går i stykker????
Anmeld