To års bryllups dag ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Azooo

D. 24. Oktober har vi to års bryllups dag,. Har brug for noget hjælp til om hvad vi kan lave .. Sidste tog vi til Italien i tre dage men i år bliver det ikke udlandet men indlavet , og jegbor i München , Tyskland .. Har et barn på snart to måneder og svigermor bor med os .. Hvad kan man lave på et sådant specielt dag ? Uden svigermor ,. Og tør heller ikk rigtig lade mit lille barn blive med svigermoren for en dag og tage ud med manden for fejre vores dag ved ikk rigtig og jeg kan ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

lille83

først tillykke med dagen når den kommer..

kan du ikke bare tage ud at spise med din mand bare et par timer og lade svigermor passe babyen. det er jo ikke en hel dag eller weekend, desuden skal i da ikke fejre jeres bryllupsdag med din svigermor-det er JERES dag og hvis i bor sammen med hende til daglig synes jeg bestem godt i kan tage væk et par timer uden at det skader baby, jer eller svigermor.. tror i alle ville syntes det er godt selvom det er meget hårdt første gang den lille skal passes..

håber i for en dejlig dag...

Anmeld

6. oktober 2011

Maemi

Mange gange tillykke herfra .. 
Jeg tænkte også det ville være en fin idé bare at overlade baby til svigermor et par timer, og så tage ud og spise på en eller anden lille hyggelig lækker resturante? Bare jer to, og så sidde og nyde hinandens selvskab.

Håber i finder på noget godt - og får en vidunderlig bryllupsdag .  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.