Jubiii, så sker der noget :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Det lyder som om du har fået produceret dig nogle rigtig fine æg  Jeg vil  for dig på søndag.

Jeg kender desværre også alt for godt tankerne om, at det ikke vil lykkes. Men så plejer jeg at tvinge mig selv til at tænke på noget andet, for det hjælper ingenting at blive trist og ked. For selvfølgelig lykkes det for os. Når vi først sidder med vores ønskebebs i armene, så forsvinder alt andet

Jeg håber det er nogle fine æg Tusind tak for den evige støtte, det varmer

Det er nogle trælse tanker, at have, for man bliver ked af det hele tiden, jeg har tudet så meget, mens vi har været i behandling  Men vi håber det går den rigtige vej denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Jeg håber det er nogle fine æg Tusind tak for den evige støtte, det varmer

Det er nogle trælse tanker, at have, for man bliver ked af det hele tiden, jeg har tudet så meget, mens vi har været i behandling  Men vi håber det går den rigtige vej denne gang

Jeg hepper ihvertfald alt hvad jeg kan for, at det er sidste gang i skal igennem dette helvede. Det er rigtig hårdt.

Anmeld

6. oktober 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Jeg hepper ihvertfald alt hvad jeg kan for, at det er sidste gang i skal igennem dette helvede. Det er rigtig hårdt.

Tak Det er sgu et helved, men vi kæmper og vi tænker på hvad det er vi kæmper for, så er det det hele værd

Hvordan går det med dig? Kan ikke se dine debatter

Anmeld

6. oktober 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Tak Det er sgu et helved, men vi kæmper og vi tænker på hvad det er vi kæmper for, så er det det hele værd

Hvordan går det med dig? Kan ikke se dine debatter

Ja, det er vigtigt at vi husker os selv på, hvad der er for enden af tunellen

Kan du ikke se mine debatter? Det lyder da mærkeligt! Jeg har jo stået for en del af de seneste tråde

Jeg fik taget 8 æg ud i mandags, hvor 2 delte sig og det ene var rigtig fint. Så dét fik jeg lagt op i onsdags, og nu ruger jeg på livet løs.  Hormonerne har heldigvis givet slip på mig, så jeg føler mig normalt igen

Anmeld

6. oktober 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Ja, det er vigtigt at vi husker os selv på, hvad der er for enden af tunellen

Kan du ikke se mine debatter? Det lyder da mærkeligt! Jeg har jo stået for en del af de seneste tråde

Jeg fik taget 8 æg ud i mandags, hvor 2 delte sig og det ene var rigtig fint. Så dét fik jeg lagt op i onsdags, og nu ruger jeg på livet løs.  Hormonerne har heldigvis givet slip på mig, så jeg føler mig normalt igen

Ihhh hvor er det spændene!! Hvornår har du testdag?

Anmeld

6. oktober 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Ihhh hvor er det spændene!! Hvornår har du testdag?

Onsdag d. 19. oktober. Der er bare laaang tid til! Men jeg prøver at tænke på nogle andre ting

Anmeld

6. oktober 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Onsdag d. 19. oktober. Der er bare laaang tid til! Men jeg prøver at tænke på nogle andre ting

Ventetiden kan være lang (hurra for jeg har en cyklus på kun 3uger ) Så må du bruge ventetiden på, at forkæle dig selv lidt

Anmeld

6. oktober 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Ventetiden kan være lang (hurra for jeg har en cyklus på kun 3uger ) Så må du bruge ventetiden på, at forkæle dig selv lidt

Normalt er det irriterende at få mens tit, men lige præcist når det handler om PB, så er der jo helt perfekt, at du har en så kort cyklus

Jeg sidder også og råhygger lige nu i nattøj, varme sokker og en kop te

Anmeld

6. oktober 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Normalt er det irriterende at få mens tit, men lige præcist når det handler om PB, så er der jo helt perfekt, at du har en så kort cyklus

Jeg sidder også og råhygger lige nu i nattøj, varme sokker og en kop te

Ja lige præcis

Det lyder hyggeligt Jeg har også taget dynen med på sofaen og sidder og glor fjernsyn med mine hunde Ren rå-hygge-torsdag-aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.