HVORDAN stopper jeg med at tænker så meget som jeg gør. Stoppe med at analysere alt hvad alle siger og gør. Ja dette indlæg kunne såvel ha ligge under ordet er frit, men blev placeret her, da det mest er i forhold til min relative nye kæreste at mine tanker får alt for frit løb. Når jeg formår at slå tankerne til ro og bare mærke efter i maven - så er alt godt. Men det er som om jeg VIL blive irriteret over at han ikke lige ringede igår og i stedet sendte en sms og efterfølgende ikke besvarede mit opkald. Som om jeg VIL blive irriteret over, at vi ikke har den store kontakt når vi ikke er sammen, selv om det i den sidste ende er rart nok. Jeg ved ikke, om jeg bliver irriteret fordi jeg tror jeg skal eller fordi jeg er bange for, at vores forhold ikke udvikler sig nok når jeg egentlig synes det er fint nok at vi ikke nødvendigvis har kontakt hver eneste dag. Han er i midt 30 erne og har ingen børn jeg er i midt 20 erne og har et barn på 5 år.
Jeg synes bare altid og hvergang jeg møder en fyr, så begynder tankerne. Hvorfor ringer han ikke, hvorfor skriver han ikke. Hvorfor ønsker han ikke at ses mere. Er han måske ikke den rette for mig. Giver jeg for meget af mig selv. Er jeg for frembrusende. Sætter jeg fortidligt ord på som jeg savner dig, glæder mig til vi skal være sammen igen. Har jeg for travlt og i så fald hvorfor? Jeg kan simpel hen ikke finde ud af mig selv. Jeg har prøvet at se det hele udefra, men det lykkes ikke rigtig.
Hvordan får jeg lukket ned for alle de tanker og så bare nyde livet? Her tænker jeg også i det daglige ud over kæresten (som jeg i øvrigt at se i knap 4 mdr) Jeg tænker meget over hvad jeg gør i forbinde med min søn. Gør jeg det godt nok, analyserer alt han siger og gør.
Åh vil bare gerne af med nogen af de tanker der sådan fylder i mit lille hoved.
Anmeld