Endelig ruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Putomanen

Kruse90 skriver:

Det kan du Det er jeg helt sikker på.

Det går super fint Skal til mit første lægebesøg idag, så det bliver dejligt at komme ind i det ''rigtige'' system

Det er bare så uvirkeligt at man er færdig på klinikken, hvor man har brugt rigtig meget tid nede.
Det var også følelsesmæssig en stor forandring at lukke døren dernede for sidste gang i et godt stykke tid

Kram

Jeg kan godt forestille mig, hvor uvirkeligt og mærkeligt det må være! Men det må være skønt at kunne lægge den del bag dig, selvom du måske skal gå ind af døren igen engang i fremtiden.

Nu tilhører du de "helt almindelige" gravide. Lægebesøget er bestemt et bevis på det

Jeg glæder mig til at følge dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Nessie

Iiihh, hvor er det spændende

for at det lykkes for jer

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Ja, det er helt vildt spændende, men samtidig også meget uvirkeligt. Jeg håber inderligt, at det lykkes for os i 1. forsøg

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Nessie skriver:

Iiihh, hvor er det spændende

for at det lykkes for jer

Ups, jeg fik vist ikke citeret dig, så jeg svarer lige igen

Ja, det er helt vildt spændende, men samtidig også meget uvirkeligt. Jeg håber inderligt, at det lykkes for os i 1. forsøg

Anmeld

5. oktober 2011

Nessie

Putomanen skriver:

Ups, jeg fik vist ikke citeret dig, så jeg svarer lige igen

Det ville jo bare være helt fantastisk, hvis det kunne lykkes allerede nu, hurtig ind og ud af behandlingsverdenen

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Nessie skriver:

Det ville jo bare være helt fantastisk, hvis det kunne lykkes allerede nu, hurtig ind og ud af behandlingsverdenen

Ja, det ville være skønt! Men det føles desværre ikke som hurtigt, da vi brugte 1 år på udredningen. Men det ville være dejligt ikke at skulle igennem behandlingen igen

Anmeld

5. oktober 2011

Nessie

Putomanen skriver:

Ja, det ville være skønt! Men det føles desværre ikke som hurtigt, da vi brugte 1 år på udredningen. Men det ville være dejligt ikke at skulle igennem behandlingen igen

Det var godt nok også længe

Behandlingen vil være rar at undgå, det er lidt (meget) hårdt at skulle igennem det flere gange. SÅ håber og virkelig for at første gang er lykkens gang for jer

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Nessie skriver:

Det var godt nok også længe

Behandlingen vil være rar at undgå, det er lidt (meget) hårdt at skulle igennem det flere gange. SÅ håber og virkelig for at første gang er lykkens gang for jer

Ja, det er bestemt ikke sjovt, både fysisk og psykisk.

Tusind tak for det, forhåbentlig giver det ldit i den positive retning.

Anmeld

5. oktober 2011

nielsen80

Sikke en dejlig opdatering. Jeg krydser, hvad jeg kan for, at du står med en positiv test den 19

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Sikke en dejlig opdatering. Jeg krydser, hvad jeg kan for, at du står med en positiv test den 19

Mange tak for det

Jeg er også rigtig glad for det, selvom det stadig er lidt uvirkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.