Hvor længe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej skønne damer.. 
Hvor længe blødte i efter ufrivillig abort?
Jeg har nu blødt siden søndag d. 25 sep. Nu må det gerne snart stoppe ..
Jeg har ikke haft nogle smerter, og jeg tester stadig positiv . Er der chance for, at der stadig er noget der inde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

5. oktober 2011

Bette-mor9o

Jeg var igennem ufrivillig abort for nogen år tilbage.
Og jeg blødte i ca. 3 uger. Havde ingen smerter osv, og jeg testede positiv selvom jeg blødte. Men da vi skulle til NF scanningen var der ikke liv derinde.

Så mit råd er du evt. får taget blodprøve for at se om dit HCG vokser som det skal, eller få din læge til at sende dig en akut scanning.

Og ville ikke forlade uden give dig et  håber der stadig gemmer sig en lille spire derinde!

Anmeld

5. oktober 2011

Blirnokaldrigfru

Det tager tid for hormonerne at falde. Jeg fik abort (medicinsk) d. 14 september, og jeg har ikke fået almindelig mens endnu, fordi hormonerne har brugt en del tid på at forsvinde, hvorefter kroppen skal finde sig selv..

Anmeld

5. oktober 2011

Tona

Hej skønne damer.. 
Hvor længe blødte i efter ufrivillig abort?
Jeg har nu blødt siden søndag d. 25 sep. Nu må det gerne snart stoppe ..
Jeg har ikke haft nogle smerter, og jeg tester stadig positiv . Er der chance for, at der stadig er noget der inde? 

Lige en krammer til dig. Det er en hård tid 

Jeg mistede mit barn i uge 8 sidste fredag og havde inden da blødt siden onsdag. I dag, onsdag igen er blødningen næsten holdt op. Jeg har løbende gået til blodprøver for at tjecke om graviditetshormonet falder som det skal. Der er stadig graviditetshormon i kroppen og jeg skal stadig til kontrol i næste uge med blodprøve igen. Dvs at jeg går ud fra at jeg også stadig ville kunne teste positiv, selv om jeg dd er blevet scannet og ved at jeg har mistet mit barn.

Altså kan du i princippet teste positiv i flere uger efter at du har mistet dit barn. Jeg fik at vide at det mest normale vist var at bløde i en uge eller lidt mere. Måske burde du bede lægen om at få en henvisning til blodprøve at scanning for at få det afklaret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.