Helt fantastisk at blive mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Annette A

Nu er det en måned siden at jeg blev mor for anden gang og synes jo bare det er helt fantastisk. Faktisk lidt nemmere her anden gang, selvom det er ni år siden sidst, men hold da op hvor er det bare skønt. Når han vækker mig om natten tænker jeg bare på hvor skønt det er at han nu ligger der og han er jo bare så dejlig uanset hvad han gør. Det er utroligt det overskud det giver at sådan et lille væsen bliver en del af ens liv. Er ved at færdigøre mit studie ved siden af, så har eksamner i denne tid, men synes bare det går så fint, for energien kommer ved at se ham, som man bare ventede på i de mange måneder i graviditeten.

Ku da godt tænke mig at høre andre mødre, som bare synes moderrollen er lige så fantastisk som de regnede med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Mira0911

Blev selv mor for anden gang for 14 dage siden... Det er virkelig super fantastisk... 

Jeg føler faktisk også selv at jeg har lidt mere overskud denne gang her end første gang... Og det hele er meget nemmere her anden gang... 

Anmeld

4. oktober 2011

Annette A

Mira0911 skriver:

Blev selv mor for anden gang for 14 dage siden... Det er virkelig super fantastisk... 

Jeg føler faktisk også selv at jeg har lidt mere overskud denne gang her end første gang... Og det hele er meget nemmere her anden gang... 

Ja som om man meget bedre kan nyde det uden al den tvivl man følte første gang om hvordan man håndterede det. Tillykke med den lille.  

Anmeld

4. oktober 2011

Mira0911

Kellie skriver:

Ja som om man meget bedre kan nyde det uden al den tvivl man følte første gang om hvordan man håndterede det. Tillykke med den lille.  

Ja lige præcis... det hele er meget nemmere denne gang her... 

Tusind tak skal du have og Tillykke til dig også... 

Anmeld

4. oktober 2011

Annette A

Mira0911 skriver:

Ja lige præcis... det hele er meget nemmere denne gang her... 

Tusind tak skal du have og Tillykke til dig også... 

Tak.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.