Hvilken str. vinterjakke til en pige på 2 år 4 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Mussen2

Jeg synes det er så svært med de tøj størrelser og særligt for en vinterjakke, da den jo skal holde en sæson,men ikke være for stor fra start.

Jeg overvejer at købe en på nettet, så tøser, hvad str. mener i der skal bruges til en alm. stor pige på knap 2,5 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

afrobabies

Mussen2 skriver:

Jeg synes det er så svært med de tøj størrelser og særligt for en vinterjakke, da den jo skal holde en sæson,men ikke være for stor fra start.

Jeg overvejer at købe en på nettet, så tøser, hvad str. mener i der skal bruges til en alm. stor pige på knap 2,5 år?

Jeg ville nok byde på en str. 92 Men det kommer jo an på størrelsen på barnet

Anmeld

4. oktober 2011

Mussen2

afrobabies skriver:

Jeg ville nok byde på en str. 92 Men det kommer jo an på størrelsen på barnet

Ja, men bruger de det hele sæsonen? Hun bruger endnu intet i str 98, kun 92, men, der går nok ikke længe inden vi begynder at snuse til enkelte 98 ting. Jeg synes bare det er så æreligt at få tingene for store/små

Anmeld

4. oktober 2011

afrobabies

Mussen2 skriver:

Ja, men bruger de det hele sæsonen? Hun bruger endnu intet i str 98, kun 92, men, der går nok ikke længe inden vi begynder at snuse til enkelte 98 ting. Jeg synes bare det er så æreligt at få tingene for store/små

Ok, min datter er 2,10 år, og hun kan stadig være i 92, men jeg har købt flyverdragt i str 98, fordi den må bare ikke være for lille, så kan de ikke bevæge sig ordentlig, jeg håber at hun kan passe vinterjakken fra sidste år, som er en 92

Anmeld

5. oktober 2011

Christina.78

Cecilie er 2,5 (marst 09) og hun kommer til at skulle have en jakke i 92 da andet bliver for stort og 86 for lille..hun er på vej op i 92 i de fleste mærker, så det satser jeg på..har ihvertfald købt en flyverdragt i 92 fra Nmae it som hun passer nu og til vinter perioden

Anmeld

5. oktober 2011

*Sofie*

Mussen2 skriver:

Malou er omkring samme alder som din datter (maj '09)
Hun er oppe i størrelse 98/104 nu, og ska ha flyverdragt i str 104
Hendes vinterjakke er fra sidste år og str 98. Dengang var det nærmest en frakke med opsmøg på ærmerne. Nu passer den hende rigtig fint

Det er jo vidt forskelligt fra barn til barn mht til tøjstørrelse. Men altså...hellere for stort end for småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.