Så kom Anton lige i net avisen:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Valle81

Jep, i dag:0)

Man bliver sku da stolt:0)

Hans dagplejemor er privat dagplejer og de holdte i dag minidemonstration i byen, for at demonstrere mod alle fyringerne, for at vise at hvis man vil have sit barn i dp, så kan man vælge privat osv:0)

De havde en fantastisk formiddag:0)

Længe leve dagplejen.

Her er link:0) http://viborg-folkeblad.dk/nyheder/boernedemonstra tion-i-gaagaden

Anton er på det billede hvor der sidder to børn i barnevogn, han har stribet hue og jakke med blåt mønster:0) Min lille lækkerbisken:0)

Håber i får en skøn aften:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Mette.

Valle81 skriver:

Jep, i dag:0)

Man bliver sku da stolt:0)

Hans dagplejemor er privat dagplejer og de holdte i dag minidemonstration i byen, for at demonstrere mod alle fyringerne, for at vise at hvis man vil have sit barn i dp, så kan man vælge privat osv:0)

De havde en fantastisk formiddag:0)

Længe leve dagplejen.

Her er link:0) http://viborg-folkeblad.dk/nyheder/boernedemonstra tion-i-gaagaden

Anton er på det billede hvor der sidder to børn i barnevogn, han har stribet hue og jakke med blåt mønster:0) Min lille lækkerbisken:0)

Håber i får en skøn aften:0)

Åååh, smelte, hvor er han skøn og sød! Og ja, hurra for dagplejen, vi er også så glade for vores valg.

Anmeld

10. oktober 2011

Rosa

Sikke et dejligt billede - han ser bare efterårsskøn ud  Og så er det en god sag han demonstrerer for 

Anmeld

10. oktober 2011

Valle81

Rosa skriver:

Sikke et dejligt billede - han ser bare efterårsskøn ud  Og så er det en god sag han demonstrerer for 

Hvor er du sød:0) Ja det er en god sag, her i Viborg fyrer de så mange dagplejere,det er helt vildt. Og jeg nægter at tro at efterspørgslen er så lav, jeg synes da bare herinde at jeg kan se,at mange også foretrækker dagplejen.

Håber i har det godt, du er tit i mine tanker

Anmeld

10. oktober 2011

Mira0911

Ih han er så nem at genkende...Han er så skøn at se på...   Tror slet ikke jeg vil være i tvivl, hvis jeg gik rundt i Bilka og Anton kom fisende forbi mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.