Prosam forsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.440 visninger
13 svar
1 synes godt om
4. oktober 2011

Giraffen

Er der nogle der har erfaring med Prosam forsikring?

Min kærestes forsikringsmand (jeg er dækket af hans familieforsikring) er netop flyttet fra IF til Prosam og nu er jeg i tvivl om hvorvidt jeg er tryg ved det (processen har været lang og træg) og kan intet finde på nettet om dem, tror de er ret nyt.

Men et skud i tågen: nogen der har erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Clisolka

Giraffen skriver:

Min kærestes forsikringsmand (jeg er dækket af hans familieforsikring) er netop flyttet fra IF til Prosam og nu er jeg i tvivl om hvorvidt jeg er tryg ved det (processen har været lang og træg) og kan intet finde på nettet om dem, tror de er ret nyt.

Jeg har ingen erfaring med Prosam Forsikring, men det ser ud til at de er genforsikret hos Runa Forsikring - dem kender jeg heller ikke... Det må være et af de små selskaber (der måske så er genforsikret igen i et af de store...)

Anmeld

17. juni 2013

Maren Frøkjær

Ja, min kæreste er stødt på Prosam forsikring og det var et bekosteligt møde... De havde ikke styr på det de lovede, hvilket kostede min kæreste en del penge. De havde lovet at overtage hans forsikringer men overtog kun nogle af dem og lod bilen stå i gammelt selskab. Dette førte også til at bilen stod uden forsikring udover den ekstra regning der kom. De lovede hele tiden noget nyt som heller aldrig blev overholdt og til sidst svarede de hverken tlf eller mails - pas på Prosam forsikring!!

Anmeld

17. juni 2013

LSM

Giraffen skriver:

Har dårlige erfaringer med dem :s og kender et par mere der har knap så gode erfaringer med dem

Anmeld

17. juni 2013

pussekat

Giraffen skriver:

hejsa
ikke om jeg vil bruge penge på det lort forsikring de dæk ikke det som de lov have da jeg have hus samme med min x og de lov at dæk vis vorse tag på hus fælter af selv om det være et gamle tag være vi dæk ind da vorse tag så ryg af i dec 99 vil de ikke dæk selv om skriv de i forsikring må køre sag mod dem og fik kun 35000 kr hjem så en lort forsikring i min øje og øre og et nye tag kost 125,000 kr

Anmeld

18. juni 2013

Maren Frøkjær

Utroligt at Prosam forsikring slipper afsted med at behandle kunder på den måde!

Anmeld

18. juni 2013

aarhusmor

Jeg kender ikke Prosam, men hvis du siger de hører under Runa, kan jeg fortælle at Runa er et super selskab. Dem har vi aldrig haft problemer ved, selvom vi har haft nogle skader

Anmeld

18. juni 2013

Giraffen

Maren Frøkjær skriver:

Ja, min kæreste er stødt på Prosam forsikring og det var et bekosteligt møde... De havde ikke styr på det de lovede, hvilket kostede min kæreste en del penge. De havde lovet at overtage hans forsikringer men overtog kun nogle af dem og lod bilen stå i gammelt selskab. Dette førte også til at bilen stod uden forsikring udover den ekstra regning der kom. De lovede hele tiden noget nyt som heller aldrig blev overholdt og til sidst svarede de hverken tlf eller mails - pas på Prosam forsikring!!

tak for svar, men tråden er halvandet år gammel så vi er for længst hoppet over til et andet selskab

Anmeld

18. juni 2013

Giraffen

LSM skriver:

Har dårlige erfaringer med dem :s og kender et par mere der har knap så gode erfaringer med dem

tak for svar, men tråden er halvandet år gammel så vi er for længst hoppet over til et andet selskab

Anmeld

18. juni 2013

Giraffen

pussekat skriver:

hejsa
ikke om jeg vil bruge penge på det lort forsikring de dæk ikke det som de lov have da jeg have hus samme med min x og de lov at dæk vis vorse tag på hus fælter af selv om det være et gamle tag være vi dæk ind da vorse tag så ryg af i dec 99 vil de ikke dæk selv om skriv de i forsikring må køre sag mod dem og fik kun 35000 kr hjem så en lort forsikring i min øje og øre og et nye tag kost 125,000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.