et år siden ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

Maria9990

Lige nu på den her tid, er det et år siden at jeg så min søsters kæreste, for sidste gang.
Han var her for et år siden, og lave noget computer med min kæreste.

Han tog et par dage efter til Lolland for at besøge en ven, og mandag d. 4/2 ringende fælles ven til min søster og sagde at han var død. Hun fik den skrækkelige besked mit i en time på Handelsskolen. Der gik præcist 15 min., så blev hun kimet ned af folk der havde hørt det, der liige skulle høre om det nu var rigtigt.
Mens hun ventede på vores forældre som skulle hente hende, skolen ligger 40km., fra vores hjem.

Han døede af en overdosis.
Han havde søgt behandling i december, men fik besked på at vente til midten af januar, det var for besværligt med julen jo !!!, og han døede i starten af febuar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Mormilla

Det må ikke ha været sjovt for hende!!!
Synes at det er ring, at de ikke tog ham i behandling med det samme!!! Bare fordi der er nogen som falder i i julen, så betyder det ikke at alle gør!!! Så de burde da ta ind, lige meget hvornår!!!
Når et menneske gerne vil ha hjælp i Danmark, så siger de altid. Du får lige en tid. De burde jo gi dem hjælp med det samme, det ku jo være at ventetiden ville få dem til at skifte mening!!!

Anmeld

29. januar 2009

Balderson

Mormilla skriver:

Det må ikke ha været sjovt for hende!!!
Synes at det er ring, at de ikke tog ham i behandling med det samme!!! Bare fordi der er nogen som falder i i julen, så betyder det ikke at alle gør!!! Så de burde da ta ind, lige meget hvornår!!!
Når et menneske gerne vil ha hjælp i Danmark, så siger de altid. Du får lige en tid. De burde jo gi dem hjælp med det samme, det ku jo være at ventetiden ville få dem til at skifte mening!!!

Kan sagtens følge dig i hvad du skriver.. Alle skulle have hjælp, når de har brug for det...

Desværre må jeg så også sige at det er svært når man som arbejdsplads bare ikke har flere pladser og derud over har tage flere ind end man endeligt har plads til...

Uheldigvis sker der så sådan noget som Maria fortæller og det er sku surt, men jeg ved at man i disse tilfælde skal se det store billede i det...

Og jeg er glad for at man i det mindste hjælper nogle...

Anmeld

29. januar 2009

Kvindemin

Balderson skriver:

Kan sagtens følge dig i hvad du skriver.. Alle skulle have hjælp, når de har brug for det...

Desværre må jeg så også sige at det er svært når man som arbejdsplads bare ikke har flere pladser og derud over har tage flere ind end man endeligt har plads til...

Uheldigvis sker der så sådan noget som Maria fortæller og det er sku surt, men jeg ved at man i disse tilfælde skal se det store billede i det...

At hjælpe 'nogle', er ikke nok!

Det er skrækkeligt Maria, gør mig ondt.

Stort varmt knus til dig og din familie.

Anmeld

29. januar 2009

Mormilla

Balderson skriver:

Ja det ved jeg godt!!! Men der burde over vejes om der ikke skulle laves nogen flere steder. Men det vil staten nok ikke betale...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.