savner squ lidt min mens lige nu!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

ja det virker totalt latterligt ved det godt..

men jeg havde en spontan abort for over 1 måned siden, og har siden ikke set skyggen af min mens - normalt kommer den helt præcist osv. men denne gang er den udeblevet, og jeg har negative g-tests.
så lige nu savner jeg den, for jeg har de sygeste mens smerter hele tiden, men der kommer bare ikke noget, har haft det sådan i et par uger nu - siden ÆL men ja, der sker bare ik noget

altså ku der så ikke bare komme 2 streger hehe, så vidste jeg da hvad det var ..

nå ja, ville bare lige af med min frustation(staves).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

ja det virker totalt latterligt ved det godt..

men jeg havde en spontan abort for over 1 måned siden, og har siden ikke set skyggen af min mens - normalt kommer den helt præcist osv. men denne gang er den udeblevet, og jeg har negative g-tests.
så lige nu savner jeg den, for jeg har de sygeste mens smerter hele tiden, men der kommer bare ikke noget, har haft det sådan i et par uger nu - siden ÆL men ja, der sker bare ik noget

altså ku der så ikke bare komme 2 streger hehe, så vidste jeg da hvad det var ..

nå ja, ville bare lige af med min frustation(staves).

Er den så kommet nu, eller venter du stadig?? Det er da lidt spændende om din cyklus bare er gået i rod, eller om der er noget i gære  

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Er den så kommet nu, eller venter du stadig?? Det er da lidt spændende om din cyklus bare er gået i rod, eller om der er noget i gære  

neeej stadig ik kommet, og har stadig negativ test... men er begyndt at have murren og ømme bryster så nu må vi se

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

neeej stadig ik kommet, og har stadig negativ test... men er begyndt at have murren og ømme bryster så nu må vi se

Spændende  du må opdatere når du ved mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.