tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Maja88

L.J.L skriver:

Du kan da godt ringe til din læge og spørge om du må give en gang panodil, vi har altid panodil i huset og har kun en gang spurgt lægen om vi måtte bruge det til lillemanden. Man skal gøre hvad man selv føler for, og de små tager ikke skade af lidt panodil en sjælden gang i mellem.

er det så stikpiller eller flydene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

L.J.L

Maja88 skriver:

jamen vi børster jo tænder på hende.. så hun har jo en tandbørste...

men årgh hvor er det altså bare hårdt.. det påvirker hende kun når hun skal sove.. tror der slapper hun af og så mærker hun ligepludselig det gør ondt...

men gode råd i har, men ikke bare rigtig når hun skal sove...

er der nogen som har erfaring med kamillethe?

panodilen giver du netop når hun skal sove så hun kan få ro og hun kan få lidt søvn. Du skal ikke give hende det i løbet af dagen, der kan du så prøve de andre gode råd der er kommet, såsom, agurk, tandbørste, tvebakke..

Anmeld

4. oktober 2011

L.J.L

Maja88 skriver:

er det så stikpiller eller flydene

Man kan få begge dele, vi har flydende panodil da vi ikke har haft held med at bruge stikpiller. Men prøv med stikpillen, det flydende er ikke sikkert du kan få i hende hvis hun ikke kan lide det.
Spørg på apoteket hvor meget hun skal have.

Anmeld

4. oktober 2011

merle2010

Maja88 skriver:

jamen vi børster jo tænder på hende.. så hun har jo en tandbørste...

men årgh hvor er det altså bare hårdt.. det påvirker hende kun når hun skal sove.. tror der slapper hun af og så mærker hun ligepludselig det gør ondt...

men gode råd i har, men ikke bare rigtig når hun skal sove...

er der nogen som har erfaring med kamillethe?

altså vi brugte kamillethe da merle var yngre og skulle slappe lidt af..

det virker jo dejligt afslappende..

hvis hun stadig får flaske kan du lave lidt kamillethe til hende med en lille smule sukker i, og så varme det til det er lunkent..

så kan det være at hun vil slappe mere af og have nemmere ved at falde i søvn..

Anmeld

4. oktober 2011

Maja88

tak for jeres råd...

hun overgav sig så efter 3 timers skrig...hvor mor her græd med til sidst..

har snakket med lægen og jeg må gerne give hende panodil... så nu håber jeg ikke vi skal gennem det samme til aften

Anmeld

4. oktober 2011

liwsmor

Maja88 skriver:

Jer som har børn som bliver påvirket når der er tænder på vej...

Hvad gør/gjorde i??

jeg er ikke så meget for at smøre dolodent og aftermed på hende..

så what to do?

kendet det alt for godt, min datter for feber, og skriger og skriger bare, vi tagen en kuld, som er helt kold lægge den i hendes mund, nu for hun is. vi købet sådan naturmild i matas tror jeg det var, til tænderne, det hjælper indimellem

Anmeld

4. oktober 2011

Maja88

liwsmor skriver:

kendet det alt for godt, min datter for feber, og skriger og skriger bare, vi tagen en kuld, som er helt kold lægge den i hendes mund, nu for hun is. vi købet sådan naturmild i matas tror jeg det var, til tænderne, det hjælper indimellem

og hvor gammel er hun

Anmeld

4. oktober 2011

liwsmor

Maja88 skriver:

og hvor gammel er hun

nu er hun 1 år, men hun fik sine første tænder da hun var 4-5 måneder

Anmeld

4. oktober 2011

Maja88

liwsmor skriver:

nu er hun 1 år, men hun fik sine første tænder da hun var 4-5 måneder

ja får her er hun nemlig kun 7 måneder og det er nr 2 tand.. hun skriger fra 4 uger inden hun får dem til  de fremme, men nu kan jeg se den er liiige på spidsen så hun har bare ekstra ondt

Anmeld

4. oktober 2011

liwsmor

Maja88 skriver:

ja får her er hun nemlig kun 7 måneder og det er nr 2 tand.. hun skriger fra 4 uger inden hun får dem til  de fremme, men nu kan jeg se den er liiige på spidsen så hun har bare ekstra ondt

vi gav hende det på tænderne dengang også og den kolde kuld.. med de første tænder skrig hun også flere uger før og til den kom helt op, nu er det kun når den skla op heldigvis, men det så også dobbelt så slemt, hun har mega høj feber, røv numse, og skriger og skriger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.