Jeres 3-4 måneders babyer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Zibi_84

Hej piger Kunne virkelig godt tænke mig at vide hvordan jeres babyer´s sove rytme er i løbet af et døgn? Min søn er 3 måneder, og spiser ca hver 2-3 time...Men han vågner op til flere gange om natten for enten at spise eller bare klynke lidt... Lidt trals når han samtidig er SÅ KLAR til fest kl 05.00... Sådan er det nok bare med de helt små...Men er nysgerrig omkring andre med småbørn, og deres soverytme...Evt. nogle gode tips til en god soverytme? Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

ledermus

Nu er min dreng godt nok 6½ måned men han sov igennem om natten fra han var ca 2½ måned. plus at han sov ca. 2 lure i løbet af dagen.

Min søn er flaskebarn så han fik en flaske om aftenen kl.22 ca og så kunne han sove indtil mellem kl.7 og 8 om morgenen

Anmeld

4. oktober 2011

Chr-Hei

Zibi_84 skriver:

Hej piger Kunne virkelig godt tænke mig at vide hvordan jeres babyer´s sove rytme er i løbet af et døgn? Min søn er 3 måneder, og spiser ca hver 2-3 time...Men han vågner op til flere gange om natten for enten at spise eller bare klynke lidt... Lidt trals når han samtidig er SÅ KLAR til fest kl 05.00... Sådan er det nok bare med de helt små...Men er nysgerrig omkring andre med småbørn, og deres soverytme...Evt. nogle gode tips til en god soverytme? Tusind tak

Min 4 mdrs søn kommer i seng ved en ca 22 tiden og er engang imellem vågen ved 3 tiden.. ellers sover han til halv 6 hvor han får en flaske og sover så igen til ved en 8 tiden.. Det har han gjort de sidste to mdr

Anmeld

4. oktober 2011

Zibi_84

ledermus skriver:

Nu er min dreng godt nok 6½ måned men han sov igennem om natten fra han var ca 2½ måned. plus at han sov ca. 2 lure i løbet af dagen.

Min søn er flaskebarn så han fik en flaske om aftenen kl.22 ca og så kunne han sove indtil mellem kl.7 og 8 om morgenen

Hold da op hvor dejligt! De må have været skønt Hmm...Det er åbenbart vidt forskelligt fra barn til barn.

Anmeld

4. oktober 2011

Zibi_84

Chr-Hei skriver:

Min 4 mdrs søn kommer i seng ved en ca 22 tiden og er engang imellem vågen ved 3 tiden.. ellers sover han til halv 6 hvor han får en flaske og sover så igen til ved en 8 tiden.. Det har han gjort de sidste to mdr

Selvom han er måske er oppe ved 3 tiden, så synes jeg det er flot at han kan sove fra 22 til 5.30...Uhh ville gerne opleve det!

Anmeld

4. oktober 2011

hekran

Min tøs bliver 4 måneder d. 11. okt og hun er noget af en særling (i hvert fald i forhold til hendes brødre). Hun falder i søvn mellem 20 og 21 om aftenen og vågner ca 00.30, 2:00, 4:30 og så står vi op 6:30. Gaaaaab!

Hun kommer ud i barnevogn allerede kl 8 og sover alt fra 30 min til 2,5 time. Så er hun vågen og i højt humør. Vi spiser og leger lidt og om eftermiddagen plejer jeg at lægge mig med hende (ellers sover hun bare alt for kort) indtil vi skal hente de store ved 15.30. Så kan hun finde på at tage en mini lur mens hun bliver ammet ved aftensmadtid. Jeg synes hun spiser meget hyppigt og jeg glæder mig til at give hende noget grød og få hende mættet om natten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.