Det der med kærlighed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er da noget forvirrende noget ? 

Jeg er gået hen og blevet rigtig glad for en fyr jeg engang imellem har set nogen film med og sådan noget, men udover det har der ikke været andet overhoved.. så i fredags da jeg skulle sove ved ham, endte det med at han begyndte at lægge op til noget, og jeg hoppede jo i med begge ben, for kan rigtig godt li ham.. 

NU sidder jeg her, og fortryder HELT vildt meget..   .. hvad nu hvis det bare var det ? at det var det eneste han ville med det her ? han smiler stadig rigtig meget til mig når vi ses (gør vi dagligt på arbejdsplads) . men da jeg skulle hjem fra ham, var alt nærmest ved det gamle igen . anede ikke om man i sådan en situation skulle kysse ham eller kramme ham farvel, meeen, hans mor var der, så endte bare med et kram, og et vi ses imorgen .. 

Siden har jeg INTET hørt fra ham.. :'/

bør jeg spille lidt kostbar her, og vente, og give ham lidt tid ? eller bør jeg kontakte manden for at ligesom vise ham at jeg ihvertfald ikke føler jeg er færdig med ham ? 

er rædselslagen for en kommende personalefest, da han har en tendens til at være meget glad for andre piger (han er selvf. single) 

jeg kan altså RIGTIG godt lide ham, men aner slet ikke hvad jeg nu skal gøre, har ALDRIG før stået i denne situation før  

Er jeg for utålmodig ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Frøken J.

Puha, det er så svært at svare på, fordi det kommer helt vildt meget an på hvilken type han er. Men hvis han overhovedet ikke har kontaktet dig, så ville jeg lige vente en liiiiille smule længere. Jeg har oplevet min andel af idioter, og må nok sige, at hvis de virkelig er interesserede, så skriver de også. Det KAN dog også være, at han bare ikke lige er SMS-typen? Det kan jeg jo ikke svare på.

Men hvis du stadig intet har hørt senere, kan du da godt prøve at skrive tak for sidst, og at du hyggede dig. Hvad du så videre skal gøre må komme an på hans svar, såfremt han svarer.

Men lad være at overspamme ham med desperate SMS'er, det kan i hvert fald skræmme selv den bedste fyr væk!

Håber udfaldet falder ud som du ønsker

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Puha, det er så svært at svare på, fordi det kommer helt vildt meget an på hvilken type han er. Men hvis han overhovedet ikke har kontaktet dig, så ville jeg lige vente en liiiiille smule længere. Jeg har oplevet min andel af idioter, og må nok sige, at hvis de virkelig er interesserede, så skriver de også. Det KAN dog også være, at han bare ikke lige er SMS-typen? Det kan jeg jo ikke svare på.

Men hvis du stadig intet har hørt senere, kan du da godt prøve at skrive tak for sidst, og at du hyggede dig. Hvad du så videre skal gøre må komme an på hans svar, såfremt han svarer.

Men lad være at overspamme ham med desperate SMS'er, det kan i hvert fald skræmme selv den bedste fyr væk!

Håber udfaldet falder ud som du ønsker

Må nok hellere vente lidt så :/ 

Er bare svært.. for som du siger, så ville han vel skrive hvis han var interesseret på den anden side er han ret genert, og havde han bare ikke været det ville jeg være mere sikker i min sag.. er også lidt bange for at han ikke ved hvordan jeg har det  

det bare svært at gå op og ned af det der smil hver dag, uden at gøre et eller andet syns jeg :/ det også bare virklelig sært, når jeg så ser ham, og får øjnkontakt, så kan jeg ikke sige andet end hej  

Men ja, må vel bare væbne mig med tålmodighed.. 

Anmeld

4. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Må nok hellere vente lidt så :/ 

Er bare svært.. for som du siger, så ville han vel skrive hvis han var interesseret på den anden side er han ret genert, og havde han bare ikke været det ville jeg være mere sikker i min sag.. er også lidt bange for at han ikke ved hvordan jeg har det  

det bare svært at gå op og ned af det der smil hver dag, uden at gøre et eller andet syns jeg :/ det også bare virklelig sært, når jeg så ser ham, og får øjnkontakt, så kan jeg ikke sige andet end hej  

Men ja, må vel bare væbne mig med tålmodighed.. 

På den anden side, nu var det jo i fredags, det er rimelig længe siden - Sorry, tænkte det var i går eller sådan noget. Så ville jeg skrive til ham som jeg sagde: Noget ala tak for sidst og du hyggede dig. Uden det bliver for "slesk" og "ih og åh", hvis du forstår - Og så afvente hans reaktion. Han KAN jo bare være typen, der ikke tænker over det, men umiddelbart synes jeg ikke det er et fantastisk tegn, at der er gået så mange dage - Ikke for at skyde hul på din boble, men bare mine tanker.

Kan godt forstå det er mega svært, og jeg har selv prøvet det! Jeg har så altid været SUPER dårlig til at vente med at skrive, så er faktisk imponeret over, at du ikke har kontaktet ham endnu

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

På den anden side, nu var det jo i fredags, det er rimelig længe siden - Sorry, tænkte det var i går eller sådan noget. Så ville jeg skrive til ham som jeg sagde: Noget ala tak for sidst og du hyggede dig. Uden det bliver for "slesk" og "ih og åh", hvis du forstår - Og så afvente hans reaktion. Han KAN jo bare være typen, der ikke tænker over det, men umiddelbart synes jeg ikke det er et fantastisk tegn, at der er gået så mange dage - Ikke for at skyde hul på din boble, men bare mine tanker.

Kan godt forstå det er mega svært, og jeg har selv prøvet det! Jeg har så altid været SUPER dårlig til at vente med at skrive, så er faktisk imponeret over, at du ikke har kontaktet ham endnu

Se, det har jeg skrevet til ham, skrev lørdag: 

Tak for igår, ked af at jeg skulle så hurtigt ud af døren, men fik lidt travlt  

han skrev så at det var hyggeligt, og spurgte om jeg nu var sikker på at jeg ikke kunne blive gravid når jeg var det i forvejen .. hehe. derefter snakkede vi lidt bold søndag.. 

mener bare, jeg har ikke hørt fra ham om et nyt "møde". vi plejer altid af ses et par gange om ugen.. men denne gang har han ikke spurgt efter hvornår jeg har tid igen, og det er frustrerende når vi nu plejer at finde ud af sådan noget ret hurtigt .. 

ville gerne skrive, meen, ihh hvor er jeg altså bange for at skræmme ham væk fra mig .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.