Er da noget forvirrende noget ?
Jeg er gået hen og blevet rigtig glad for en fyr jeg engang imellem har set nogen film med og sådan noget, men udover det har der ikke været andet overhoved.. så i fredags da jeg skulle sove ved ham, endte det med at han begyndte at lægge op til noget, og jeg hoppede jo i med begge ben, for kan rigtig godt li ham..
NU sidder jeg her, og fortryder HELT vildt meget..
.. hvad nu hvis det bare var det ? at det var det eneste han ville med det her ? han smiler stadig rigtig meget til mig når vi ses (gør vi dagligt på arbejdsplads) . men da jeg skulle hjem fra ham, var alt nærmest ved det gamle igen
. anede ikke om man i sådan en situation skulle kysse ham eller kramme ham farvel, meeen, hans mor var der, så endte bare med et kram, og et vi ses imorgen .. 
Siden har jeg INTET hørt fra ham.. :'/
bør jeg spille lidt kostbar her, og vente, og give ham lidt tid ? eller bør jeg kontakte manden for at ligesom vise ham at jeg ihvertfald ikke føler jeg er færdig med ham ?
er rædselslagen for en kommende personalefest, da han har en tendens til at være meget glad for andre piger (han er selvf. single)
jeg kan altså RIGTIG godt lide ham, men aner slet ikke hvad jeg nu skal gøre, har ALDRIG før stået i denne situation før

Er jeg for utålmodig ?
Anmeld