De unge mødre, jeg undres....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

Honningblomst

ligger her med min influenza-bræksyge og ser tv dagen lang og lige nu kører de unge mødre i baggrunden,
Der er en kvinde som imens hun er på kh har arvet mange penge og nu selvfølgelig er dømt for socialbedrageri for en kvart mill. Men hvordan pokker kan man undgå at vide at man ikke må have en formue når man modtager støtte frs kommunen????
Hmm...jeg undres og alligevel forklarer det måske lidt om hvorfor nogle mennesker får økonomiske problemer...hmm...
Knus Eva...som har det øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Tynen

Man undres generelt over mange ting i det program!

Jeg kunne da ikke lade være med at tænke mit da en af dem var i dyb økonomisk krise, at hun så sig nødsaget til at smide flere tusinde kr. ud for at få hendes hoppe bedækket med henblik på at sælge føllet til en høj pris.
At hendes hest så slet ikke var "ren" og dermed ikke kunne indbringe det vilde er en heeelt anden snak.

Anywho - Så er det sgu et fantastisk program!
GOT TO LOVE IT!!

Anmeld

28. januar 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Jeg kunne da ikke lade være med at tænke mit da en af dem var i dyb økonomisk krise, at hun så sig nødsaget til at smide flere tusinde kr. ud for at få hendes hoppe bedækket med henblik på at sælge føllet til en høj pris.
At hendes hest så slet ikke var "ren" og dermed ikke kunne indbringe det vilde er en heeelt anden snak.

GOT TO LOVE IT!!

Enig så enig... De er sgi sjove de unge mødre... Jeg undre mig tit over det de har gang i, men ser det troligt hver gang der starter en ny sæson...

Betina

Anmeld

28. januar 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

GOT TO LOVE IT!!

Jeps...man må sige programmet understøtter en masse fordomme....

Anmeld

28. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Jeps...man må sige programmet understøtter en masse fordomme....

Ja, det gør det i høj grad !

Jeg synes det er et ret morsomt program og ser det gerne - når jeg husker det

Anmeld

28. januar 2009

Maria9990

Jeg kan godt lide at se det, men et eller andet sted kan jeg også godt blive irriteret over et program som dette, for det er så åbenlyst at de vælger de familier hvor der måske ikke er helt styr på tingene og hvor der sker noget dramatisk!
Det gør jo at dem som sidder med deres fordomme får dem bekræftet.

Men på den andern sider, er der jo ingen der gider at se det, hvis det hele var en dans på roser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.